Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (3 571)
Filtrera omdömen
3 571 resultat
Medlemsbetyg
1 003
1 549
694
228
97
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 003
1 549
694
228
97
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
3237 av 3 571 omdömen
Omdömet skrevs 26 mars 2018

Hotellet var allmänt slitet och rummen är inredning var gammalmodig. Första rummet vi fick luktade enormt mycket avlopp och hon som tog emot oss i receptionen var väldigt sur. Frukosten var det absolut bästa på hela vistelsen.

  • Bodde här: mars 2018, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
Tack andreassoderlund7506
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RadissonHotelGroup, Customer Care på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2018

Hej Andreas, tack för att ni tagit er tid att skriva till oss! Även om vi är väldigt glada att ni gillade frukosten som serverades på hotellet, så beklagar vi verkligen att både gästrummet ni bodde på, och servicen ni tog emot i receptionen inte gick upp till förväntan. Trivsel och bekvämlighet är någonting vi alltid strävar efter, men dessvärre så misslyckades vi stort denna gång.
Tack åter igen för er feedback, dina kommentarer gör det möjligt för oss att kontinuerligt förbättra vår service. Vi hoppas även på en ytterligare möjlighet att få överträffa dina förväntningar i framtiden, för att ge dig den vistelse som du förtjänar!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 25 mars 2018

  • Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Royal Viking H, Manager på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2018

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 19 mars 2018

  • Bodde här: mars 2018, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
RadissonHotelGroup, Customer Care på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2018

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Jättefint hotel som ligger centralt och nära till mycket runt om kring sig.

Lyxiga rum och hotellet känns rent och lyxigt allmänt.

Vi trivdes jättebra när vi bodde på hotellet och vill absolut komma tillbaka.

Bodde här: maj 2017, reste med familjen
Tack hanan95
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Royal Viking H, General Manager på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2018

Hej, Tack för att du tagit dig tid att betygsätta vårt hotell. Din positiva feedback kommer att vidarebefordras till berörd avdelning. Varmt välkommen tillbaka!
Med vänlig hälsning, Christian Herslow, General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 12 mars 2018

  • Bodde här: mars 2018, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Royal Viking H, General Manager på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2018

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Visa fler omdömen