Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 137 US$/natt.

Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 29 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 29 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 141 US$/natt.

Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 102 US$/natt.

ClarionCollection
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 165 US$/natt.

Clarion Hotel Sign(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 90 US$/natt.

Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
ClarionCollection
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 150 US$/natt.

Nordic Light Hotel(Stockholm)
Preferred Hotels
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 160 US$/natt.

Grand Hotel(Stockholm)
Orbitz.com
  • Pool
Omdömet skrevs 26 mars 2018

Hotellet var allmänt slitet och rummen är inredning var gammalmodig. Första rummet vi fick luktade enormt mycket avlopp och hon som tog emot oss i receptionen var väldigt sur. Frukosten var det absolut bästa på hela vistelsen.

Tack andreassoderlund7506
RadissonHotelGroup, Customer Care på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2018

Hej Andreas, tack för att ni tagit er tid att skriva till oss! Även om vi är väldigt glada att ni gillade frukosten som serverades på hotellet, så beklagar vi verkligen att både gästrummet ni bodde på, och servicen ni tog emot i receptionen inte gick upp till förväntan. Trivsel och bekvämlighet är någonting vi alltid strävar efter, men dessvärre så misslyckades vi stort denna gång.
Tack åter igen för er feedback, dina kommentarer gör det möjligt för oss att kontinuerligt förbättra vår service. Vi hoppas även på en ytterligare möjlighet att få överträffa dina förväntningar i framtiden, för att ge dig den vistelse som du förtjänar!

Omdömet skrevs 25 mars 2018

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
Royal Viking H, Manager på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2018

A Radisson Blu Traveler
Omdömet skrevs 19 mars 2018

Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
RadissonHotelGroup, Customer Care på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2018

Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Jättefint hotel som ligger centralt och nära till mycket runt om kring sig.

Lyxiga rum och hotellet känns rent och lyxigt allmänt.

Vi trivdes jättebra när vi bodde på hotellet och vill absolut komma tillbaka.

Bodde här: maj 2017, reste med familjen
Tack hanan95
Royal Viking H, General Manager på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2018

Hej, Tack för att du tagit dig tid att betygsätta vårt hotell. Din positiva feedback kommer att vidarebefordras till berörd avdelning. Varmt välkommen tillbaka!
Med vänlig hälsning, Christian Herslow, General Manager

Omdömet skrevs 12 mars 2018