Omdömet skrevs 29 december 2019 från mobil enhet

Ingen speciell middag. Ganska smaklöst tyvärr. Smakade inte så mycket. Servicen sådär. Inget ställe jag skulle äta på igen tyvärr.
Dyrt för kvaliten på maten. Borde vara bättre på ett sånt fint hotell!

Tack JohanH1529
RBStrand, Guest Relations Manager på Radisson Collection Strand Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2020

Kära JohanH1529,

Tack för din feedback. Vi tråkigt att din erfarenhet med middagen inte levde upp till dina förväntningar och det ber vi om ursäkt för. Vi har delat din kommentarer med vår Restaurangchef samt Kökschef för att förbättra utbudet smaken och servicen.

Vi hoppas att få välkomna dig tillbaka i framtiden för att göra vårt bästa för en underbar vistelse.

Om vi kan få ytterligare hjälp, tveka inte att ta kontakt direkt med oss.

Omdömet skrevs 8 december 2019

Anrikt hotell vid Nybroviken. Väldigt bra frukost - trevlig personal. Rummen är dock ganska små - och priset under arbetsveckor är relativt högt. Badrummet helt nyrenoverat och väldigt bra dusch. Bra med uttag för att ladda mobil och dator.

Tack Fearless16067403968
RBStrand, Guest Relations Manager på Radisson Collection Strand Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 12 december 2019

Kära Fearless,

Tack för din fina feedback om din vistelse på Radisson Collection Strand Hotel.
Vi är glada att höra att du hade en fantastisk vistelse hos oss och att du uppskattade frukosten samt vår trevliga personal. Vi gör alltid vårt bästa för att skapa minnesvärda vistelser för våra gäster.

Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka under ditt nästa besök i Stockholm!

Omdömet skrevs 3 december 2019 från mobil enhet

Trevlig restaurang med mycket bra mat. Avslappnad miljö och bra service. Åt rådjur, en huvudrätt som var perfekt tillagad. Skagenröran till förrätt var också bra. Kunnig serveringspersonal med goda kunskaper om vin.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Danesand
RBStrand, Guest Relations Manager på Radisson Collection Strand Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2019

Kära Danesand,

Tack för din fina feedback om din vistelse i restaurangen på Radisson Collection Strand Hotel.
Vi är glada att höra att du uppskattade det perfekt tillagade rådjuret och den goda Skagenröran. Vi är också glada att höra att vår serveringspersonal tog väl hand om er.

Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka!

Omdömet skrevs 6 november 2019 från mobil enhet

Jag är en riktig ”frukostmänniska” och här är frukosten fullkomligt magisk! Allt från färskt, ekologiskt, bröd till scrambled eggs och pannkakor. Det är en fröjd att sitta vid fönstret och titta ut medans man avnjuter frukosten.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack sophiafiffil
RBStrand, Guest Relations Manager på Radisson Collection Strand Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 13 november 2019

Kära sophiafiffil,

Tack för din underbara feedback om din upplevelse av frukosten på Radisson Collection Strand Hotel! Vi är glada att höra att du tyckte vår frukost fullkomligt magisk och att du njöt av den fina buffen och den härliga utsikten!
Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka under ditt nästa besök!

Omdömet skrevs 3 november 2019

Superfint hotell, stora fina välstädade rum, sköna sängar. Mycket trevligt bemötande. Restaurangen och baren känns riktigt lyxigt. Vi åt brunch som var väldigt god,och mycket mat att välja på. Rent och fräscht överallt och mycket trevlig personal. Vi kommer definitivt att bo där igen. Mycket centralt och vackert läge vid kajen.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack MatsHelin
RBStrand, Guest Relations Manager på Radisson Collection Strand Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 4 november 2019

Kära MatsHelin,

Tack för din fina feedback om din vistelse på Radisson Collection Strand Hotel!
Vi är glada att höra att du hade en fantastisk vistelse hos oss och att du uppskattade våra fina rum, sköna sängar, det trevliga bemötandet av personalen samt brunchen som vi serverar på helgerna. Vi gör alltid vårt bästa för att skapa minnesvärda vistelser för våra gäster.

Ni är mycket välkomna tillbaka under ert nästa besök i Stockholm!