997 kr
Vio.com
959 kr
Gulluck
Sverige

Mycket bra, fräscht och prisvärt hotell!

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 28 sep. 2023från mobil enhet
Trevligt hotell, bra rum och centralt läge och trevlig personal. Du kan plocka ihop en frukost för 95:- inkl kaffe eller the. Prisvärt och bra kan verkligen rekommenderas!
Rent och fräscht och hyggligt bra utbud i baren/receptionen av vin och mat.
Datum för vistelsen: september 2023
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
2 119 kr
    5 413 kr
1.2 km från Comfort Hotel Xpress Stockholm Central
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 7 september 2023 från mobil enhet

Rekommenderas inte, förutsatt att du förväntar dig ett hotell med hyfsad nivå. Slitet rum kantstött på alla möjliga ställen. Till och med eluttag och lampknappar hade färgen avskavd. Städning var fjärde dag om man inte känner att man vill betala extra. Ingen frukost i gick utan man hade möjlighet att köpa ihop en picknick till nära nog obscena priser. Det enda de fick upp på hotellnivå var priset. Och sängen var bekväm även om det är knappt att kalla det dubbelsäng

Rumstips: Kolla runt, finns fler hotell att välja på
Datum för vistelsen: september 2023
Restyp: Reste i arbetet
Tack 771erikk
Omdömet skrevs 21 juli 2023

Smidigt att checka in, nära till allt, rent och fräscht. Trevlig och hjälpsam personal.
Vi köpte inte till frukost på hotellet utan valde att gå ut och äta den då det ligger massor av caféer i närheten.
Enda minus är att sängen var något smal för två vuxna. Kändes som 140, max 160.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack mrsannaho
Omdömet skrevs 9 juli 2023 från mobil enhet

Glömde en liten necessär med bl.a. medicin på rummet. Ringde och frågade om den var upphittad. Hittades vid städningen efter avresa. Undrade om jag kunde skicka upp ett vadderat och frankerat kuvert med min adress, så att det bara var att lägga den på brevlådan. Men Nej, det gick absolut inte. ”Det ingår inte i våra uppgifter” Fantastiskt dålig service. Tror faktiskt inte att jag kommer att bo här fler gånger.

Tack Magnus R
Omdömet skrevs 6 juli 2023

Perfekt läge nära centralstationen, tunnelbanan och centrum. Smidig in- och utcheckning online. Personalen är trevlig och serviceminded och receptionen är bemannad dygnet runt. Bra standard på rummen och man värnar om miljön.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack sepaleva
Omdömet skrevs 19 juni 2023

Var på konferens på WTC och ville bo så nära som möjligt. Hade inga större förväntningar pga tidigare omdöme men blev klart positivt överraskad. Bra kommunikation när jag hade frågor innan ankomst, snabba, tydliga svar. Min tonårsdotter hade valt att följa med och det var inga problem att byta rum och betala mellanskillnaden på plats mot vad min arbetsgivare betalt för mig. Vi fick ett stort rum på översta våningen, upplevdes klart större än vad folk har beskrivit i andra omdömen. Hyfsat tyst trots läget, lätt att somna och för priset bra sängar. Jag brukar ha svårt att somna första natten på hotell, här somnade jag som en bebis. Upplevdes som välstädat, men mycket fläckar på lakan, möbler, väggar etc. Hål i taket, icke fungerade sänglampor och typ 3 av 15 kanaler funkade på tvn. Kasst tryck i duschen, men det kändes ändå ok när man duschade. Helt ok frukostutbud att köpa även om jag inte vet om jag direkt tycker det var värt 95kr för en fralla och lite frukt/yoggi.

Många har skrivit att man inte stannar mer än en natt frivilligt, men jag kunde stannat här länge. Läget är A+ för ett Stockholmbesök; mitt i smeten men ändå lugnt, det finns en schysst lobby att sitta i och gott om matställen i omgivningen som kompenserar för det skrala utbudet på hotellet. Bäst av allt: en parkering i centrala Sthlm där man inte behöver inteckna huset för att ställa bilen ett par dagar. Skönt att kunna gå upp 30 min innan konferensen börjar och gå 50m till konferensrummet från lobbyn. Kommer lätt bo här nästa gång jag ska till WTC.

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack Zeahawk