Omdömet skrevs 16 september 2018

Vi tog ett rum utan fönster vilket gjorde att vi sov superbra och personalen gjorde ett mycket bra jobb för att få oss att trivas perfekt! Vi skulle rekommendera alla att bo på hotellet, läget är spot on.

Tack besabu93
Omdömet skrevs 16 september 2018

+ Trevligt litet hotell beläget bara runt hörnet vid Cityterminalen/Kungsbron. Nära till centrum. Trevlig och tillmötesgående personal. Fräscha rum. - Enda minuset är frukostutbudet. Hade velat ha lite mer variation.

Tack emmaj357
Omdömet skrevs 16 september 2018

Hotellet ligger nära restauranger, tåg o buss. Tråkigt att de inte serverar frukost, man får köpa frukostpåse. Mycket bra med sen utveckling på söndagar. Vi hade ett litet rum, men det fanns allt vi behövde. Bra sängar.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack helenv693
Omdömet skrevs 11 september 2018 från mobil enhet

Bra läge, perfekt när man handlat eller gjort besök att gå tillbaka och vila eller lägga från sig saker. Underbart mysig Barception, trevligaste entrén jag upplevt. Mycket trevlig personal. Rummen är små men fyller sin funktion. Rekommenderas varmt. Att frukost inte ingår är inte något bekymmer för mig. Köp något lätt där eller gå ut och ät en frukost.

Tack fhollsten
Omdömet skrevs 10 september 2018

Hotellet är oerhört centralt och enkelt att hitta till, perfekt om man vill ha ett billigt och enkelt boende i centrala StockholmRummen är ganska små men fyller sin funktion om man är bekväm med small komfort.Tyvärr har hotellet valt att ta bort frukostbuffen vilket drar ner mitt omdöme då det är en stor del av själva resan att få sitta och njuta av frukost.

Tack helena572018