Omdömet skrevs 16 september 2018

Hotellet ligger nära restauranger, tåg o buss. Tråkigt att de inte serverar frukost, man får köpa frukostpåse. Mycket bra med sen utveckling på söndagar. Vi hade ett litet rum, men det fanns allt vi behövde. Bra sängar.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack helenv693
Omdömet skrevs 11 september 2018 från mobil enhet

Bra läge, perfekt när man handlat eller gjort besök att gå tillbaka och vila eller lägga från sig saker. Underbart mysig Barception, trevligaste entrén jag upplevt. Mycket trevlig personal. Rummen är små men fyller sin funktion. Rekommenderas varmt. Att frukost inte ingår är inte något bekymmer för mig. Köp något lätt där eller gå ut och ät en frukost.

Tack fhollsten
Omdömet skrevs 10 september 2018

Hotellet är oerhört centralt och enkelt att hitta till, perfekt om man vill ha ett billigt och enkelt boende i centrala StockholmRummen är ganska små men fyller sin funktion om man är bekväm med small komfort.Tyvärr har hotellet valt att ta bort frukostbuffen vilket drar ner mitt omdöme då det är en stor del av själva resan att få sitta och njuta av frukost.

Tack helena572018
Omdömet skrevs 5 september 2018

Ett fint och fräscht rum, nära Centralen, som var perfekt för att bara sova innan möte dagen efter. Det ingår ju ingen frukost på hotellet, men eftersom jag skulle på konferens fick vi ju fika där på morgonen.

Tack mariann258
Omdömet skrevs 4 september 2018

Bra läge vid cityterminalen. Trevlig service inriktad personal. En aning små rum men det funkade. Tyvärr var sängen utsliten men rent o fräscht på rummet .Gick inte att reglera värmen på rummet så vi var tvungna att ha fönstret öppet o det är ingen höjdare i storstan. Grannarna hade fest o mycket trafikljus.

1  Tack ppette596963