Omdömet skrevs 31 mars 2018

Väldigt centralt, men dålig städning (låg snusprillor i föntret), och trots att vi tog standard dubbelrum så var rummet väldigt trångt för två vuxna. Hade fönster mot gatan och det var väldigt mycket ljud från trafiken.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack cec767
Josefine C, Front Office Manager på Comfort Hotel Xpress Stockholm Central, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2018

Hej,

Stort tack för er ärliga feedback, och jag ber verkligen om ursäkt för att ert rum inte var ordentligt städat - så ska det inte vara och jag tar det vidare med berörd personal för att se till så att detta misstag inte upprepas igen. Önskar er varmt välkomna tillbaka, och en fantastiskt fin dag.

Omdömet skrevs 30 mars 2018

Bra centralt beläget hotell med snabb och trevlig service personal ... mycket rent och trevlig bar i receptiononen ... perfekt när man vill gå på Oscars som ligger granne med hotellet eller att ta en buss till Arlanda tidigt på morgonen då city terminalen ligger i samma hus ... väl värt ett besök

Tack George L

Hej!

Stort tack för att du valde att dela med dig av din feedback efter din vistelse, och väldigt kul att höra att du hade en bra vistelse hos oss! Kom snart igen, du är alltid välkommen tillbaka! Ha en strålande dag!

Omdömet skrevs 28 mars 2018

Vi bodde i ett av de minsta rummen en natt. Smidigt, bra planerat och funktionellt. Det stod i bokningen att rummet inte skulle ha fönster men när vi kom fram fanns ett stort och ett litet fönster som båda gick att öppna. Vilket var perfekt för oss två som satt och förberedde os för en utekväll med klädombyte och plattång som gav ifrån sig värme. Vi saknade en minikyl att ställa dryck och mat i men personalen fixade utan problem en hink med is som vi fick ta med upp på rummet. Det enda negativa med ett så litet rum var att toaletten var så pass liten att om man slog på duschen så stänkte vattnet ut över hela golvet då duschväggen inte gick ända ner i golvet. Och såg smått med svarta mögelprickar längst taket som blev värre in i duschen. Så det borde de tänka på när de städar sen :) Perfekt hotell för de som reser och ska ta sig enkelt till centralen. Även självöppnande dörrar (utan knapp) om man har mycket packning. Modernt, hemtrevligt, enkelt och smidigt hotell!

• Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack Sonja D
Josefine C, Front Office Manager på Comfort Hotel Xpress Stockholm Central, svarade på det här omdömetSvarade 18 april 2018

Hej,

Tack för att du valde att dela med dig av feedback efter er vistelse hos oss, det uppskattas verkligen! Vi ska se över badrummet på de rum ni bodde på, och jag är glad att ni uppskattade servicen hos vår personal - de är riktiga stjärnor!

Ha en fortsatt fin dag, och varmt välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 27 mars 2018

Kallt på rummet, trångt på rummet, skön säng men man kan inte komma åt dubbelsängen från två håll och därför kan man väcka varandra om två sover i samma säng. Ingen frukostservering. Pris står inte i paritet med innaehåll så att säga. Det enda positiva är placeringen intill Centralstationen.

Tack Michael N

Hej,

Stort tack för att du delade med dig av feedback efter din vistelse hos oss, det uppskattas! Våra rum är små, vi satsar på compact living i ett oslagbart läge mitt i stan, till ett förhållandevis lågt pris. Genom att låta gästen själv välja om man vill ha frukost eller inte, samt endast städa rummen var fjärde dag, kan vi också låta er spendera era pengar på nöjen i Stockholm istället för ett fullservice hotell där man får betala för en minibar man kanske inte ens använder. Jag önskar er varmt välkommen tillbaka till oss, och en fortsatt fin dag!

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Mycket små rum, bra läge, men väldigt dålig städning. Det finns ingen restaurang eller cafe så man måste äta innan eller ta med sig något. Det fanns inget att köpa i receptionen.Det ligger ovanpå Arlanda Express så det är mycket lätt att kom till Arlanda. Rakt över Vasagatan kommer man in på Kungsgatan rakt upp mot Hötorget.

Tack dantilly2299

Hej,

Stort tack för att du delar med dig av din feedback, det uppskattas verkligen! Jag ber om ursäkt för att ditt rum var dåligt städat, detta ska inte förekomma och jag ser till att prata med housekeeping så att det misstaget inte upprepas. Gällande mat så har vi vår Comfort Deli, med allt från smörgåsar, till yoghurt och panini, är man sugen på något än mer matigt har vi även en enklare barmeny att välja ifrån. Testa gärna nästa gång du kommer och besöker oss, önskar dig varmt välkommen tillbaka och en fortsatt fin dag!