Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
P L

Bra hotell med bra service!

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs för 3 veckor sedan
Bodde en natt på hotellet med familjen under en disney on ice föreställning och vi är mer än nöjda!
Vi fick lite problem med första rummet men vi fick snabbt ett nytt rum utan problem!

Jättebra service under hela vistelsen och riktigt bra personal som var väldigt hjälpsamma när ena barnet olyckligtvis blev sjuk sent på kvällen.

Frukosten var toppen 👍
Kommer absolut återkomma.
Datum för vistelsen: januari 2025
Resetyp: Reste med familjen
3,0 av 5 bubblorStandard
3,0 av 5 bubblorRum
4,0 av 5 bubblorLäge
4,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Hampus Arvidsson, ÄgareQuality Hotel Globe, svarade på det här omdömet
Svarade för 3 veckor sedan
Hej plU7783YK,

Stort tack för att du delar med dig av er upplevelse hos oss på Quality Hotel Globe! Det gläder oss verkligen att höra att ni är nöjda med er vistelse, trots det lilla strulet med första rummet. Vi är glada att vi kunde lösa det snabbt för er.

Det är också fint att höra att vår personal kunde vara till hjälp när olyckan var framme. Vi strävar alltid efter att erbjuda bästa möjliga service, och det är härligt att veta att ni kände er väl omhändertagna.

Vad roligt att ni uppskattade frukosten – det är en viktig del av vistelsen, och vi jobbar hårt för att den ska ge en bra start på dagen!

Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka till oss snart igen.

Bästa hälsningar,

Hampus Arvidsson
Hotellchef
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Förteckningarna över bokningserbjudanden för varje verksamhet tar hänsyn till den ersättning som våra partner betalar till oss. Priserna som visas kan vara för olika rumstyper. De priser som visas är de lägsta tillgängliga, vilket motsvarar den billigaste tillgängliga rumstypen, som tillhandahålls av våra partner vid tidpunkten då användaren söker.
Hotell i närheten
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    3 826 kr
  • Booking.com
4.1 km från Quality Hotel Globe
Kostnadsfritt wifi
Pool
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    1 417 kr
  • Algotels
4.4 km från Quality Hotel Globe
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
1 013 kr
  • Expedia.com
  • Booking.com
  • Priceline
4.7 km från Quality Hotel Globe
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
  • Preferred Hotels
  • ZenHotels.com
    1 513 kr
  • Hotels.com
4.7 km från Quality Hotel Globe
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
  • Expedia.com
  • ZenHotels.com
    1 410 kr
  • Booking.com
4.4 km från Quality Hotel Globe
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    1 949 kr
  • Algotels
4.4 km från Quality Hotel Globe
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
  • Hotels.com
  • Preferred Hotels
    1 164 kr
  • Algotels
4.6 km från Quality Hotel Globe
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
  • Strawberry Hotels
    1 289 kr
  • ZenHotels.com
    1 134 kr
  • Booking.com
1.6 km från Quality Hotel Globe
Kostnadsfritt wifi
Pool
  • Booking.com
  • Scandic Hotels
    1 331 kr
  • Hotels.com
4.8 km från Quality Hotel Globe
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    1 135 kr
  • Algotels
6.5 km från Quality Hotel Globe
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömen (2 692)
Filtrera omdömen
2 692 resultat
Medlemsbetyg
956
948
465
185
138
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
956
948
465
185
138
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
611 av 2 692 omdömen
Omdömet skrevs 21 december 2024

Barnbarnet var med i en musikal i annexet globen. Vi kunde lämna kläder och väskor på rummet. Det rådde väskförbud på evenemanget.

Datum för vistelsen: december 2024
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack jlitha165042
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Hampus Arvidsson, Ägare på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade 26 december 2024

Hej jlitha165042,

Stort tack för din recension! Det gläder oss att ni uppskattade vårt läge nära Annexet och att det var smidigt för er att kunna lämna kläder och väskor på rummet under evenemanget. Vi hoppas att musikalen var en fantastisk upplevelse och att ni trivdes hos oss.

Varmt välkomna tillbaka till Quality Hotel Globe nästa gång ni besöker området!

Vänliga hälsningar,

Hampus Arvidsson
Hotellchef

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 december 2024

Det som drar ner omdömet är
1. Att hotellet inte besvarar klagomål som skickas via mail
2. Hanteringen av frukostsituationen. En ombyggnation pågick och 3 olika sittningar erbjöds. Vi bokade sista (9.30) och det var överfullt och oerhört stressat i lokalen. En anställd plingade med en klocka och uppmanade folk att bli klara och lämna matsalen för att ge plats åt andra.
3. Missad städning under och runt soffan. Inget som är störande men ofräscht med gamla snusprillor på golvet även om de inte syns direkt.

För oss var just hotellfrukosten huvudskälet till att vi öht bokat in oss. Hade det funnits information om att de bygger om så hade vi avvaktat med just Globe hotell. .

Datum för vistelsen: november 2024
Restyp: Reste med familjen
Tack Sara J
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Hampus Arvidsson, Ägare på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade 11 december 2024

Hej G6533LHsaraj,

Tack för din recension.

Vi beklagar verkligen att din vistelse hos oss inte levde upp till förväntningarna. Det är väldigt tråkigt att höra att du inte fått svar på ditt mail. Vi ser all feedback som mycket viktig och strävar alltid efter att svara så snart som möjligt. Vi ska se över våra rutiner för att säkerställa att inget sådant missas i framtiden. Vi förstår att ombyggnationen och sittningarna skapade en utmanande miljö. Det är inte vår avsikt att göra våra gäster stressade, och vi uppskattar din ärliga återkoppling. Vi ska ta till oss detta för att förbättra både informationen till våra gäster och hanteringen under hektiska perioder. Renlighet är en hög prioritet för oss, och det är inte acceptabelt att du stötte på sådant. Vi kommer att ta detta vidare med vårt städteam för att se till att alla områden städas noggrant, även de som inte är direkt synliga.

Vi ber om ursäkt för de besvär detta orsakat dig och hoppas att du kan tänka dig att ge oss en ny chans i framtiden. Hör gärna av dig direkt till mig eller vår reception inför ditt nästa besök, så ska vi göra vårt bästa för att ge dig en fantastisk upplevelse.

Med vänliga hälsningar,

Hampus Arvidsson
Hotellchef

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 december 2024

Kurs. Inget säkerhetsskåp. Handfat pyttelitet. Väldigt enkelt. Ingen påtittning av sopor, toapapper eller handdukar. Inga hygienartiklar eller påfyllning på gymmet under 3 dagar.

Datum för vistelsen: december 2024
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack petra3432024
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Hampus Arvidsson, Ägare på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2024

Hej petra3432024,

Tack för att du tog dig tid att dela dina upplevelser med oss. Vi är väldigt ledsna över att vi inte levde upp till dina förväntningar under ditt senaste besök.

Det är viktigt för oss att våra gäster känner sig bekväma och väl omhändertagna. Vi tar din feedback, bristen på uppmärksamhet kring städning och påfyllning på stort allvar. Detta är inte den nivå av service vi strävar efter att leverera.

Vi ser redan över våra rutiner för att säkerställa att dessa punkter förbättras framöver. Hoppas att vi får chansen att välkomna dig tillbaka och visa vad vi verkligen kan erbjuda.

Med vänliga hälsningar,

Hampus Arvidsson
Hotellchef

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 december 2024

Det låg cigarettpaket och kex på golvet i hotellrummet när vi kom. Kaos vid frukosten och dessutom debiterade de vistelsen två gånger.

Datum för vistelsen: november 2024
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack engstrommalin4
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Hampus Arvidsson, Ägare på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2024

Hej engstrommalin4,

Tack för din recension.

Vi beklagar verkligen att du upplevde problem med ditt rum och frukosten, samt den dubbla debiteringen. Det är inte den standard vi strävar efter att erbjuda våra gäster, och vi tar dina synpunkter på största allvar. Jag tar givetvis din feedback vidare med städsteamet direkt. Detta är helt oacceptabelt och vi kommer att vidta åtgärder för att förhindra att detta händer igen.

Vi hoppas att du trots detta kommer att ge oss en chans att visa dig den service och standard vi strävar efter. Kontakta oss gärna om du har några ytterligare frågor eller funderingar.

Med vänliga hälsningar,

Hampus Arvidsson
Hotellchef

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 december 2024

Hamnade på detta hotell p.g.a en felbokning. Hotellet fyller säkert sin funktion som övernattningshotell om man är på ett evenemang på någon av arenorna i området, men annars finns det ingen större anledning att välja detta hotell.
Märken och trasiga gipsskivor lite här och där, både i rummet och i korridoren. Fuskmålade väggar i garderobsmöbeln. Badrumsdörren hängde snett och kunde inte lämnas på glänt. Alldaglig frukostbuffé. Sängarna var dock sköna.

Datum för vistelsen: november 2024
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
1  Tack m4tti4s
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Hampus Arvidsson, Ägare på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade 3 december 2024

Hej m4tti4s,

Tack för att du tog dig tid att lämna din feedback efter din vistelse hos oss. Vi uppskattar dina synpunkter och är ledsna att vi inte helt levde upp till dina förväntningar.

Det är tråkigt att höra att du upplevde brister i underhållet av rummet och korridorerna. Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra standarden i våra lokaler.

Det gläder oss att du uppskattade sängarnas komfort, då en god natts sömn är viktig för våra gäster. Vi tar också med oss din feedback om frukostbuffén och strävar efter att ge en mer varierad upplevelse framöver.

Vi hoppas att du ger oss en ny chans vid ett framtida besök – kanske i samband med ett evenemang eller för att upptäcka mer av vad området har att erbjuda. Tveka inte att höra av dig direkt till oss om du har några önskemål inför en ny vistelse.

Vänliga hälsningar,

Hampus Arvidsson
Hotellchef

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen