Boka nu, betala på plats
Priceline
Orbitz.com100 US$
FindHotel100 US$
Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Rummet vi fick var fint och det var välstädat. Personalen var trevlig och vi fick bra service. Frukosten hade ett bra utbud med mycket att välja på. Finns inget att klaga på, vi är mycket nöjda med vår vistelse på hotellet!

Datum för vistelsen: augusti 2021
2  Tack lisalQ8619IL
Tina Hedman, Hotelldirektör på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade 9 september 2021

Hej lisalQ8619IL,

Tusen tack för ditt besök hos oss på Quality Hotel Globe, och att du tagit dig tiden att ge oss feedback.
Det uppskattar vi väldigt mycket!

Vad glad jag blir att höra att ni har haft en trevlig vistelse hos oss.

Vänliga Hälsningar,
Tina Hedman
VD

Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Toppentälle verkligen. Kommer tillbaka hit när vi reser till Stockholm. Otroligt trevlig personal, lobbyn är magnifik och bjuder in till mycket aktiviteter för hela familjen. Det känns mysigt och välkomnande, en plats att vara på och inte bara en hotellobby.

Rummet var trevligt och vi önskade rum med balkong och fick detta, väldigt härligt. Tyvärr fanns bara en sittplats på balkongen.
Vi gavs också möjlighet att checka in tidigt då vi kom från ett annat hotell i nordic choice familjen. Att få checka in tidigt tillsammans med ett mycket trevligt bemötande är att göra det lilla extra och det uppskattas otroligt mycket.

På kvällen visar det sig att brasserie x är stängt men vi fick sånt fint bemötande utav kocken som fixade pommes två olika dip och mozzarella sticks till oss då vi bara ville ha något lättare. Återigen sån otrolig service, toppklass.

Det enda som drar ner lite är frukosten och framför allt situationen vid frukost. Första dagen var de totalt kaos med människor överallt och personal som stressade o kämpade väldigt mycket. Tycker synd om personalen framför allt som får svårt att hålla det fräscht och rent.
Önskar också att det fanns några fler vegetariska alternativ varför inte stekta grönsaker?

Längtar redan till nästa besök på detta hotell.

Rumstips: Att i så fall försöka äta frukost redan vid 8
Datum för vistelsen: augusti 2021
2  Tack hennrik
Tina Hedman, Hotelldirektör på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2021

Hej Hennrik,

Det uppskattar vi väldigt mycket!

Vad glad jag blir att ni har njutit av ett fint besök med god mat och bra service. Jag ska hälsa kocken att ni var super nöjda.
Frukosten är svår dessa Corona tider med restriktioner när det kommer många samtidigt. Vi tittar på nya lösningar.

Vänliga Hälsningar,
Tina Hedman
VD

Omdömet skrevs 26 juli 2021

Bokat rum för tre vuxna, 3 nätter.
Får ett rum med en dubbelsäng samt en gammal tältsäng med två madrasser på.
Bägge madrasserna helt utnötta i mitten, tältsängens fjädrar så uttänjda att jag låg som ett v. Bad om en annan säng två ggr i receptionen, de lovade att byta ut den men inget hände.
Städning var tredje dag, Så ohygieniskt när man klämmer ihop 3 vuxna och sen inte städer!!!

2  Tack helenai436
Tina Hedman, Hotelldirektör på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade 28 juli 2021

Hej Helena,

Tack för din feedback. Det låter verkligen inte bra att du inte fick någon bra sömn hos oss.. Den sängen borde självklart ha bytts ut och kasserats.
Vad gäller städningen stämmer det att vi har den rutinen pga Covid-19 och den gäller på alla våra hotell. Man kan be om städning om man så önskar via receptionen.

Jag beklagar din dåliga upplevelse hos oss och hoppas att du kan ge oss en ny chans att leverera en mycket bättre vistelse i framtiden.

Omdömet skrevs 25 juli 2021

Vi hade bokat och betalat för ett superior-rum med två sängar och bäddsoffa. När vi kommer fram får vi två standard-rum som inte ens är städade. Klet på ytor och äckliga toaletter. Hotellet har då överbokat och gett bort vårt hotellrum till någon annan. Vi fick senare två nya rum, också standard, men iallafall rena. Vi fick ingen annan ersättning. Kommer inte komma tillbaka hit.

2  Tack linnanden

Hej Linnanden,

Tack för att du tog dig tid att skriva till oss.
Hoppas att jag har förstått det rätt, ni fick två standard rum istället för ett superior rum med x-bed för samma pris.
Jag beklagar det inträffade och ska undersöka vad har gått fel. Självklart ska det inte hända att man får annan rumskategori än den man har bokat. Jag beklagar det inträffade och ska ta detta med personalen på avdelningen.

Med vänlig hälsning
Tina

Omdömet skrevs 24 juli 2021

Vi var mycket nöjda med rummet, läget, frukosten och framförallt priset då det var en bra kampanj. Jag saknade det lilla extra på toaletten så som bodylotion och bomull men det är verkligen ingen big deal.
Bäddsoffan var som den var. Det hade lätt fått plats 4 riktiga sängar i rummet så om de hade haft sådana familjerum hade det varit grymt bra!

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
2  Tack magda S
Tina Hedman, Hotelldirektör på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2021

Hej Magdalena,
Tusen tack för ditt besök hos oss på Quality Hotel Globe, och att du tagit dig tiden att besvara vår viktiga undersökning. Det uppskattar vi väldigt mycket!

Vad glad jag blir att ni har njutit av ett fint besök hos oss. Tack för tipset med sängarna, jag tar det till mig och vi borde kunna få till det.