Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com111 US$
Orbitz.com111 US$
CheapTickets111 US$
Tripadvisor111 US$
Hurb123 US$

Stor förbättring denna gång med kyl på rummet och ett bra rum. Fick bra med kaffe och hdmi gick kanon med tv. Sov bra och hade bra upplevelse av frukosten. Fortsätt så Globen så kommer jag fler ggr helt klart.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack Christian J
Tina Hedman, Hotelldirektör på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Christian,

Vad glad jag blir att läsa din recension från senaste besöket. Vi arbetar vidare för att förbättra gästupplevelsen.
Tusen tack från Team Globe.

Trevlig Helg,

Omdömet skrevs 2 maj 2021

Mycket nöjda med vår vistelse allt som allt, foajén med spel och stora ytor är guld.
Rymliga rum med bra standard.
Det enda vi vuxna kan anmärka på är att frukosten skulle kunna ha ett lite mer spännande utbud samt att alla grönsaker som serverades var gamla och ofräscha. Barnen var dock jättenöjda med frukostbuffén.
Kul med utsikten över padelbanorna som höll barnen underhållna medans vi hämtade frukost.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack mariahinorell

Hej Maria,
ack för att du valde att bo på Quality Hotel Globe och för att du tog dig tiden att skriva en recension. Det gör oss väldigt glada att få sådan fin feedback och när våra gäster vill rekommendera vårt hotell till sina vänner och familj.
Frukosten ska vara bra och självklart även grönsakerna. Vi ska se efter vad som ha hänt och varför.

Tillsammans med vårt team gör vi vårt bästa för att skapa en bra upplevelse för hela familjen.
Vi ser fram emot välkomna din familj tillbaka till oss snart.

Omdömet skrevs 17 april 2021

Personalen i receptionen var mycket trevlig men för övrigt är hottellet slitet, ofräscht med dålig städning. Det positiva med hotellet är att det ligger ganska när Stockholm city. Kommer att lägga till några kronor nästa gång och hitta ett annat hotell nästa gång.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Nordh_Energy_Solar
Tina Hedman, Hotelldirektör på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade 20 april 2021

Hej,

Tusen tack för att du tog dig tid att skriva om din vistelse hos oss. Härligt att du fick trevlig och bra service i receptionen.
Mindre bra är att du upplevde hotellet slitet och dåligt städat. Jag skulle vara tacksam om du kunde kontakta mig direkt om var i hotellet du upplevde slitage och dålig städning så vi kan ta tag i problemet. Självklart ska det inte vara så och jag kan bara beklaga din upplevelse.
Du kan kontakta mig direkt på tina.hedman@choice.se.

Önskar dig en trevlig tisdag,

Omdömet skrevs 1 mars 2021

Rummet va bra. Tyckte dock att den va lite kall. Sängen va rätt skön,dock delat istöllet för dubbel som jag hade beställd.Bra service o shysst frukost. Dock saknade mer mjölkfria/laktosfria produkter.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack ndoland11
Tina Hedman, Hotelldirektör på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2021

Hej Nita,

Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback. Glädjer mig att du tyckte om våra sängar. Vi ska se över vår laktosfria sortiment.
Nästa gång om det känns kallt på rummet ring till receptionen så ska vi hjälpa till att få upp värmen på rummet.

Välkommen tillbaka,

Omdömet skrevs 24 februari 2021

Hotellet ligger granne med Tele 2 Atena, Globen och nära Gullamrsplan med bussar och tunnelbana. Ett stort hotell med stor lobby som ger internationella vibbar. Rummen är normalutrstade och håller god kvalitet. Frukosten är innehållsrik och god.

Datum för vistelsen: februari 2021
  • Restyp: Reste ensam
Tack Michael N
Tina Hedman, Hotelldirektör på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2021

Hej Michael,

Tack för att du tog dig tid att ge feedback. Gör mig glad att höra att du trivdes hos oss och att du var nöjd med frukosten rummet.
Hoppas vi ses snart igen.

Ha en fin helg,