Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 195)
Filtrera omdömen
2 195 resultat
Medlemsbetyg
790
812
374
131
88
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
790
812
374
131
88
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
2530 av 2 195 omdömen
Omdömet skrevs 6 november 2018 från mobil enhet

Bra hotell med fräscha rum ochvtrevlig personal. Nära till tex konsert eller andra evenemang, globen köpcentra Maten var god och frukosten är kanon trotts att det är mycket folk där klart rekomendabelt hotell.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste som ett par
Tack Jocke B
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Martin B, Manager på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade 8 november 2018

Hej

Tack för att ni återkopplat med oss. Vad kul att läsa att ni har haft en riktigt fin vistelse med trevlig personal och god frukost.
Jag hoppas vi får se er tillbaka på hotellet mycket snart.
Ha en riktigt fin helg!
Varma hälsningar
Martin Blix
Meketing Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 november 2018

Enda nackdelen var att man inte kunde komma in till hotell från den övre ingången utan måste bära sin resväska ner för en rätt lång trappa. Rummet var bra men hade önskat att man kunde öppna fönstret.

Datum för vistelsen: november 2018
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack BirgittaW87
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Martin B, Manager på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade 8 november 2018

Hej Birgitta

Tack för att du återkopplat med oss. Vad kul att läsa att du varit nöjd med allt förutom att ingången varit stängd. Under helgerna och kvällarna håller vi den låst då vi inte har någon konferenspersonal på plats i receptionen där uppe så att inte vem som helst ska kunna ta sig in på hotellet. Så det är av säkerhetskäl. Det finns en hiss som tyvärr är lite dold men inte är så långt ifrån ingången på fyran men då kommer man ner väldigt nära ingången mitt emot Tele2 Arena
Hoppas vi får se er tillbaka på hotellet mycket snart.
Ha en riktigt fin vecka!
Varma Hälsningar
Martin Blix
Marketing manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 november 2018

Det jag uppskattar mest med Hotell Globe är att personalen alltid får en att känna sig välkommen. En välkomnande atmosfär såväl inredningsmässigt som personalmässigt gör att jag verkligen känner mig hemma. Jag har bott på hotellet ca.10 ggr. med och utan barn och mina barn, 13 och 16 år gamla idag, vill aldrig bo någon annanstans i Sthlm.

Datum för vistelsen: november 2018
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack MrStefanU
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Martin B, Manager på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade 8 november 2018

Hej

Jag blir så glad att läsa att du har det så bra hos oss. Jag hoppas att vi kommer få se dig mycket snart igen och att vi kommer få ge dig många fler vistelser igen. Vill önska dig en riktigt härlig helg.
Jag hoppas vi får se dig mycket snart igen.
Varma Hälsningar
Martin Blix
Marketing Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 november 2018

Rummet var fint och rent, tyst och trevligt. Men...
Toaletterna i lobbyn var inte städade på morgonen.
När vi checkade in på kvällen och ville äta så sa servitrisen att vi fick komma tillbaka om en halvtimme för de var bara två personal. Eller så kunde vi beställa mat i baren. I baren informerades vi om att det inte alls gick att beställa mat, men vi kunde köpa en macka. Det tog en oändlig tid att bli betjänad i baren, och ännu längre tid att få kvitto. Då vi skulle resa tidigt erbjöds vi frukostpåse, det visade sig vara samma macka som vi åt i baren igår samt risifrutti och äpple... Vi bad också om hjälp att boka taxi till flygplatsen. Receptionisten räknade med att det skulle ta 90 minuter, det tog 30.

Överlag väldigt tråkig serviceupplevelse på ett annars mycket fint hotell.

Datum för vistelsen: november 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Rum
    • Service
Tack Szofia J
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Martin B, Manager på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade 8 november 2018

Hej

Tack för att ni återkopplat med oss. Det var mycket tråkigt att läsa att ni fått dålig service det vill jag verkligen be om ursäkt för. Självklart ska man som gäst bli sedd och inte bli runtskickad och få fel information.
Jag kommer vidarebefodra din information både till vår Food and Beverage Mgr och även till vår receptionschef.
Jag hoppas verkligen att vi får se dig tillbaka på hotelleti framtiden och att vi då ska få visa hur bra vi kan vara i vanliga fall.
Ha en riktigt fin helg!
Varma Hälsningar
Martin Blix
Marketing Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 november 2018

Motsvarade förväntan och lite till. Kommer tillbaka. Bra parkeringsmöhligheter. Perfekt läge för besök på någon av Stockholmslive evenemang. Tack vare tolv Stockholm så finns det ett bra utbud av mat i området.

Datum för vistelsen: november 2018
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack jonasasblom
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Martin B, Manager på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade 8 november 2018

Hej

Tack för att ni återkopplat med oss. Vad kul att läsa att ni hade en så fin vistelse hos oss. Jag hoppas vi får se er vid nästa Stockholm Live evenemang också
Ha en rikt!gt fin vecka!
Varma Hälsningar
Martin Blix
Marketing Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen