Omdömet skrevs 6 november 2018 från mobil enhet

Bra hotell med fräscha rum ochvtrevlig personal. Nära till tex konsert eller andra evenemang, globen köpcentra Maten var god och frukosten är kanon trotts att det är mycket folk där klart rekomendabelt hotell.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Jocke B
Martin B, Manager på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade 8 november 2018

Hej

Tack för att ni återkopplat med oss. Vad kul att läsa att ni har haft en riktigt fin vistelse med trevlig personal och god frukost.
Jag hoppas vi får se er tillbaka på hotellet mycket snart.
Ha en riktigt fin helg!
Varma hälsningar
Meketing Manager

Omdömet skrevs 5 november 2018

Enda nackdelen var att man inte kunde komma in till hotell från den övre ingången utan måste bära sin resväska ner för en rätt lång trappa. Rummet var bra men hade önskat att man kunde öppna fönstret.

Tack BirgittaW87

Hej Birgitta

Tack för att du återkopplat med oss. Vad kul att läsa att du varit nöjd med allt förutom att ingången varit stängd. Under helgerna och kvällarna håller vi den låst då vi inte har någon konferenspersonal på plats i receptionen där uppe så att inte vem som helst ska kunna ta sig in på hotellet. Så det är av säkerhetskäl. Det finns en hiss som tyvärr är lite dold men inte är så långt ifrån ingången på fyran men då kommer man ner väldigt nära ingången mitt emot Tele2 Arena
Hoppas vi får se er tillbaka på hotellet mycket snart.
Ha en riktigt fin vecka!
Marketing manager

Omdömet skrevs 5 november 2018

Det jag uppskattar mest med Hotell Globe är att personalen alltid får en att känna sig välkommen. En välkomnande atmosfär såväl inredningsmässigt som personalmässigt gör att jag verkligen känner mig hemma. Jag har bott på hotellet ca.10 ggr. med och utan barn och mina barn, 13 och 16 år gamla idag, vill aldrig bo någon annanstans i Sthlm.

Tack MrStefanU

Hej

Jag blir så glad att läsa att du har det så bra hos oss. Jag hoppas att vi kommer få se dig mycket snart igen och att vi kommer få ge dig många fler vistelser igen. Vill önska dig en riktigt härlig helg.
Jag hoppas vi får se dig mycket snart igen.

Omdömet skrevs 5 november 2018

Rummet var fint och rent, tyst och trevligt. Men...
Toaletterna i lobbyn var inte städade på morgonen.
När vi checkade in på kvällen och ville äta så sa servitrisen att vi fick komma tillbaka om en halvtimme för de var bara två personal. Eller så kunde vi beställa mat i baren. I baren informerades vi om att det inte alls gick att beställa mat, men vi kunde köpa en macka. Det tog en oändlig tid att bli betjänad i baren, och ännu längre tid att få kvitto. Då vi skulle resa tidigt erbjöds vi frukostpåse, det visade sig vara samma macka som vi åt i baren igår samt risifrutti och äpple... Vi bad också om hjälp att boka taxi till flygplatsen. Receptionisten räknade med att det skulle ta 90 minuter, det tog 30.

Överlag väldigt tråkig serviceupplevelse på ett annars mycket fint hotell.

Tack Szofia J

Hej

Tack för att ni återkopplat med oss. Det var mycket tråkigt att läsa att ni fått dålig service det vill jag verkligen be om ursäkt för. Självklart ska man som gäst bli sedd och inte bli runtskickad och få fel information.
Jag kommer vidarebefodra din information både till vår Food and Beverage Mgr och även till vår receptionschef.
Jag hoppas verkligen att vi får se dig tillbaka på hotelleti framtiden och att vi då ska få visa hur bra vi kan vara i vanliga fall.
Ha en riktigt fin helg!

Omdömet skrevs 3 november 2018

Motsvarade förväntan och lite till. Kommer tillbaka. Bra parkeringsmöhligheter. Perfekt läge för besök på någon av Stockholmslive evenemang. Tack vare tolv Stockholm så finns det ett bra utbud av mat i området.

Tack jonasasblom

Hej

Tack för att ni återkopplat med oss. Vad kul att läsa att ni hade en så fin vistelse hos oss. Jag hoppas vi får se er vid nästa Stockholm Live evenemang också
Ha en rikt!gt fin vecka!