Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Clarion Collection Hotel Wellington(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 167 US$/natt.

Berns Hotel(Stockholm)
Berns Hotel
  • Restaurang
Nordic Light Hotel(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Preferred Hotels
  • Frukost ingår
Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Hotel Birger Jarl
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 95 US$/natt.

Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Grand Hotel(Stockholm)
Orbitz.com
  • Pool
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Jag förstår inte varför man snålat in på gardintyg så att det lyser in grönt ljus på natten. Gardinskenan går längre men som ni kan se på bilden så täcker inte tyget fönstret. Borde vara enkelt och billigt att fixa. Synd, för annars var det ett bra hotell!

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack challisen
Martin B, Manager på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Hej

Tack för att ni har återkopplat med oss. Det var tråkigt att läsa att ni blivit störda av ljus på natten. Om ni återkommer till oss maila till mig på martin.blix@choice.se så ska jag se till att ni får ett rum där det blir riktigt mörkt.
Ha en riktigt fin vecka
Varma Hälsningar

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Quality hotell vid Globen känns som ett ställe dit man tar landsortsbefolkningen som inte vet bättre, eller som vill ha nära till Globen eller Hovet. Det är inget för vanliga affärsresenärer. Välj heller något annat.

Tack mazeson
Martin B, Chef på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Hej

Tack för att ni återkopplat. Vill verkligen ursäkta för att ni känt er så besvikna på er vistelse på hotellet. Vore toppen om vi fick lite mer utförlig feedback. Maila gärna vår Operations Manager Anders på anders.johanssson@choice.se och berätta.
Ha en riktigt fin Påsk!
Varma Hälsningar

Omdömet skrevs 25 mars 2018

Professionellt, trevligt, tillmötesgående - hjälpte till så att konferensen blev mycket lyckad! Tack för all hjälp från början till slut. God mat, bra frukost, fina lokaler. Personalen gav det där lilla extra och teknik m.m. fungerade mycket bra. Dessutom bra gym!

Tack lindaadler

Hej

Tack för att ni återkopplat med oss. Vad kul att läsa att ni fått bra service och en lyckad konferens. Viktigt för oss att personalen gör det lilla extra. även kul att läsa att ni uppskattade gymmet då vi uppgraderat det nyligen.
Ha en riktigt fin Påsk!
Varma hälsningar

Omdömet skrevs 21 mars 2018

Hyfsat läge, lätt att ta sig in till city med tunnelbanan. Bra service i receptionen. Mindre bra i baren, mer intressant prata med varandra. Lite tråkigt rum kan behöva förnyas. Välstädat. Mycket bra frukost.

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack 654matsa

Hej

Tack för att ni återkopplat med feedback. Blir glad att läsa att ni överlag varit nöjd med er vistelse och att frukosten varit så toppen. Inte kul att läsa om barpersonalen det ska jag ta upp med vår Bar och Restaurangchef. Nu ser jag inte vilken kategori av rum ni har bott i men vill informera om att vi ska renovera ett flertal rum under 2018.
Varmt välkommen tillbaka och ha en riktigt fin påsk!
Bästa hälsningar

Omdömet skrevs 21 mars 2018

enkelt ett suveränt hotell, personalen är supertrevliga och hjälpsamma, rummen håller mycket god standard, och sängarna var mycket bra. Bott här regelbundet sen december 2017 och återkommer månad efter månad. Rekommenderas varmt!

3  Tack PeterWick2018

Hej

Vad kul att läsa och vad glada vi blir att du återkopplat. Vi är stolta att få vara ett "home away from home" för dig.
Ha en riktigt härlig påsk!
Varma hälsningar