Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 121)
Filtrera omdömen
2 121 resultat
Medlemsbetyg
768
781
358
128
86
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
768
781
358
128
86
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
8792 av 2 121 omdömen
Omdömet skrevs 26 mars 2018

Quality hotell vid Globen känns som ett ställe dit man tar landsortsbefolkningen som inte vet bättre, eller som vill ha nära till Globen eller Hovet. Det är inget för vanliga affärsresenärer. Välj heller något annat.

  • Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack mazeson
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Martin B, Chef på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Hej

Tack för att ni återkopplat. Vill verkligen ursäkta för att ni känt er så besvikna på er vistelse på hotellet. Vore toppen om vi fick lite mer utförlig feedback. Maila gärna vår Operations Manager Anders på anders.johanssson@choice.se och berätta.
Ha en riktigt fin Påsk!
Varma Hälsningar
Martin Blix
Marketing Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 25 mars 2018

Professionellt, trevligt, tillmötesgående - hjälpte till så att konferensen blev mycket lyckad! Tack för all hjälp från början till slut. God mat, bra frukost, fina lokaler. Personalen gav det där lilla extra och teknik m.m. fungerade mycket bra. Dessutom bra gym!

  • Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack lindaadler
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Martin B, Chef på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Hej

Tack för att ni återkopplat med oss. Vad kul att läsa att ni fått bra service och en lyckad konferens. Viktigt för oss att personalen gör det lilla extra. även kul att läsa att ni uppskattade gymmet då vi uppgraderat det nyligen.
Ha en riktigt fin Påsk!
Varma hälsningar
Martin Blix
Marketing Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 mars 2018

Hyfsat läge, lätt att ta sig in till city med tunnelbanan. Bra service i receptionen. Mindre bra i baren, mer intressant prata med varandra. Lite tråkigt rum kan behöva förnyas. Välstädat. Mycket bra frukost.

  • Bodde här: mars 2018, reste med familjen
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Tack 654matsa
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Martin B, Chef på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Hej

Tack för att ni återkopplat med feedback. Blir glad att läsa att ni överlag varit nöjd med er vistelse och att frukosten varit så toppen. Inte kul att läsa om barpersonalen det ska jag ta upp med vår Bar och Restaurangchef. Nu ser jag inte vilken kategori av rum ni har bott i men vill informera om att vi ska renovera ett flertal rum under 2018.
Varmt välkommen tillbaka och ha en riktigt fin påsk!
Bästa hälsningar
Martin Blix
Marketing Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 mars 2018

enkelt ett suveränt hotell, personalen är supertrevliga och hjälpsamma, rummen håller mycket god standard, och sängarna var mycket bra. Bott här regelbundet sen december 2017 och återkommer månad efter månad. Rekommenderas varmt!

  • Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
3  Tack PeterWick2018
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Martin B, Chef på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Hej

Vad kul att läsa och vad glada vi blir att du återkopplat. Vi är stolta att få vara ett "home away from home" för dig.
Ha en riktigt härlig påsk!
Varma hälsningar
Martin Blix
Marketing Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 mars 2018

Vi skulle på konsert i globen så läget på hotellet var perfekt! Vi fick ett väldigt bra bemötande av personalen och frukosten var helt underbar!! Vi hade dock förväntat oss tre sängar istället för två vanliga sängar och en hopfällbar men vi alla sov gott ändå!

  • Bodde här: mars 2018, reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack corneliafransson
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Martin B, Chef på Quality Hotel Globe, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Hej

Tack för att ni återkopplat med oss. Vad kul att höra att ni fått ett så bra bemötande av personalen och att frukosten var toppen. Jag får be om ursäkt om det blivit fel med en extrasäng istället för ett flerbäddsrum. Härligt att höra att ni sovit så gott iaf.
Ha en riktigt fin påsk!
Varma hälsningar
Martin Blix
Marknadschef

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen