• Frukost ingår
Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 166 US$/natt.

Berns Hotel(Stockholm)
Berns Hotel
  • Restaurang
Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Hotel Birger Jarl
  • Restaurang
Nordic Light Hotel(Stockholm)
Nordic Light Hotel
  • Frukost ingår
Clarion Hotel Sign(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 28 mars 2018

Trevligt hotell med lugnt och tyst läge. Genomsnittsbetyg 3+. Kan rekommendera det, fika och middag ingår i priset och det är ett plus. Maten kunde varit lite varmare men svårt när locket öppnas hela tiden :)

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Åse F
Virpi T, Hotelldirektör på Clarion Collection Tapto, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2018

Hej,
Vilken härlig läsning och tack för att ni har tagit er tid att recensera oss på tripadvisor och det bästa: vad roligt att höra att ni har har en bra vistelse hos oss och ger oss fina rekommendationer, det känns underbart!

Omdömet skrevs 28 mars 2018

Återigen har vi bott på Clarion Collection Tapto i Stockholm och haft en underbar vistelse. Ett superlugnt läge mellan Östermalm och Gärdet med närhet till både bussar och tunnelbana. En suveränt trevlig och hjälpsam personal som pricken över i.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Miru1949
Virpi T, Hotelldirektör på Clarion Collection Tapto, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Hej,
WOW- vilken härlig läsning och tack för att ni har tagit er tid att recensera oss på tripadvisor och vad roligt att höra att ni har haft en bra vistelse hos oss ännu en gång och ger oss fina rekommendationer!

Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Trevligt hotell som är riktigt fräscht och nyrenoverat.
Personalen är trevlig. Frukosten toppen. Men ljussättningen i rummet...? Vem tänkte inte... Ljuset är dunkelt - det är hotellbelysning. Men ligger i sängen och de fyra ljuskällorna bländar mig. Från badrummet (=stäng dörren eller släck lampan - finns ingen dimmer), taket - helt fel placerad och lyser rakt i ögonen = släck. Vid sängen och skrivbordet - bländar och saknar dimmer samt är långt ifrån att jag behöver nästan går sängen för att släcka sänglampan.
Annars mycket nöjd.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Minupplevelse

Hej!
Tack för att du tagit dig tid att recencera oss på Tripdavisor och kul att höra att du gillar hotellet och vår frukost..
Vi ska se över belysningen på rummen generellt här under våren.

Omdömet skrevs 21 mars 2018

Hotellet är helt okey fint (absolut inte 5*) och personalen är trevlig men maten är... Det märks att det är gratis! Hellre betala och få fräch mat än detta. Det bästa med hotell är frukosten men inte här. Jag skulle inte ens äta där om jag fick betalt. Lastbilshak!

Tips för att välja rum: Pizzeria Ciao ciao 5 minuter bort är värt ett besök!
  • Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack Beri K

Hej!
Tack för att du tagit dig tid att recencera oss på Tripdavisor och för att du är nöjd med hotellet samt personalen, men det är naturligtvis
tråkigt att läsa att inte vår frukost eller midag har varit till belåtenhet, vi bjuder ju på middagen men den ska naturligtvis hålla bra kvalite!

Omdömet skrevs 15 mars 2018

Bott på Tapto ett antal gånger sedan början av 2000-talet. Både i jobb & privat.
Aldrig blivit besviken. Inte ens då jag både där i ca 1,5 månader på raken. Hotelldöden kan vara mördande ;),
Nu för tiden, så bor jag på Tapto ca 2-3 dagar i veckan, och kan bara konstatera; NÖJD. Väldigt nöjd!!!
Både med boende, personal, mat & rekreationsmöjligheter (Gym & bastu).
Tack!
Bosse, FM

Tips för att välja rum: Rummen mot baksidan är tystare, men mer insyn från lägenheter runtomkring. Rummen mot utsidan bättre, men mer oväsen med öppet fönster
  • Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Ulrica E

Hej,
WOW- vilken härlig läsning och tack för att ni har tagit er tid att recensera oss på tripadvisor och det bästa: vad roligt att höra att ni har har en bra vistelse hos oss och ger oss fina rekommendationer, det känns underbart!