“Underbar liten pärla mitt”
Omdöme om Restaurang Kasper

Restaurang Kasper
Rankad som nr 660 av 3 384 Restauranger i Stockholm
Kök: Svenskt
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Underbar liten pärla mitt emot centralstationen. Väldigt familjär stämning. Servitör och servitris var helt underbara. Maten var klassisk och mycket god! Vill du ha de senaste, gå någon annanstans, vill du har bra mat och bra service boka ett bord.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 672mikaell

Omdömet skrevs 23 november 2019

Inte många gäster i restaurangen. Ouppmärksam personal och det tog lång tid att beställa. När maten kom var den kall. Ingen som kom och frågade hur det smakade under middagen. Påpekade detta när maten avdukades. Ingen förståelse för detta och servitrisen sade uttryckligen att hon inte går runt och frågar om maten smakar bra. Kunden får komma fram och säga det?? Ingen kompensation ... du kan få en kopp kaffe. Tackade nej och kommer inte att besöka restaurangen igen. En restaurang som lever kvar i det förgångna. Restaurangem har ett bra läge och kunde utvecklas till något mycket bättre! Med engagemang, service och omtanke.

Datum för besöket: november 2019
Tack Christos581
Omdömet skrevs 7 november 2019

Åt en biff Rydberg, sällskapet åt fisk. Vi blev alla mycket positivt överraskade av såväl mat som miljö. Och en trevlig servitris dessutom. Ett måste att besöka när vi nästa gång är i Stockholm.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack AndersB1883
Omdömet skrevs 15 augusti 2019

Bra mat och rimliga priser, fick sitta en trappa upp vilket gjorde att de blev lite mysigare. Där nere kan de upplevas som lite mer stökigt men skulle jag bara ta en öl med några vänner skulle jag absolut sitta där nere, en härlig stämning!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Wernersson92
Omdömet skrevs 5 augusti 2019

Mitt i city med bra mat och ölsortiment mycket vänlig personal uppmärksamma lite störande trafik utanför

Datum för besöket: juli 2019
Tack hansandreasson

Resenärer som tittade på Restaurang Kasper tittade också på

Besökt Restaurang Kasper? Berätta vad du tyckte!