“Trivsam ombonad miljö”
Omdöme om Lydmar Hotel

Lydmar Hotel
Boka med
Lydmar Hotel har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 146 av 3 473 Restauranger i Stockholm
Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 30 augusti 2017 från mobil enhet

Middag en vardag på Lydmar restaurang blev en positiv upplevelse. Trevlig bar och god vällagad mat efter ett glas bubbel. Framför allt var det pratvänligt och vi gillade inredningen. Bekväma möbler
Servicen var inte toppklass med klart godkänd. Hit går vi gärna igen.

Tack Carina F

Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Besökte Lydmar idag för första gången och de var ett riktigt toppställe. Vi kommer att komma tillbaka och framförallt prata gott om denna lilla gömda pärla. Restaurangen på Hotel Lydmar ligger strax bredvid mer kända Grand Hotel i Stockholm. Vi åt en lyxixgare lunch på en Söndag och vi satt på den mycket fina och "blommiga" terrasen , våningen ovanför inomhusdelen av restaurangen. Lite för trångt mellan borden och rätt slitna, tunga "järn"stolar, de spelades och ganska hög musik men helt okej, jag hade nog valt lite mer avslappnande/lugn musik vid matserveringar. Serveringspersonalen var jättetrevlig. Priserna är höga men prisvärd, maten var utmärkt på alla sätt. 5***** till köket. Jag åt Tontisktartar som var helt perfekt på alla sätt. Min fru åt Kyckling med getost och våran 2-åring åt en hamburgare för barn. De kanske inte var de bästa stället att ta med barn till men de funkar. Ingen speciell barnmeny men vi fick välja på nuggets eller hamburgare. Barnhamburgetallriken serverades med två ganska starka såset till, här borde nog köket göra de lite barnvänligare, dock låg alla grönsaker bredvid vilket var jättebra. Sen tycker jag att man ska kunna beställa barnportion av allt på menyn, våra barn brukar äta de mesta , så de klassiska barnrätterna blir lätt tråkiga (de kan man ju äta på andra ställen). Totalt blir de en 4:a i betyg, kommer att komma tillbaka hit, priserna är höga men man får vad man betalar för...

Tack Mattias E
Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Terrassen en trappa upp är ett litet gömt härligt ställe på sommaren. Väldigt duktiga bartenders som gör otroligt goda välgjorda drinkar. Toaletterna är helt oroliga!

Tack Alexandra H
Omdömet skrevs 19 maj 2017

God mat, bra vinlista, bra service, trevlig miljö MEN, ljudnivån på den spelade musiken i högtalarna på uteserveringen fruktansvärd hög, att gå dit för att tala med varandra är helt uteslutet, ljudnivån inomhus något bättre men fortfarande alldeles för hög och att dessutom behöva höra dunket från uteserveringens högtalare blandas med ljudet från inomhus-högtalarna är oerhört störande. Så, om ni vill kunna tala med varandra: välj en annan restaurang!

Tack Anna K
Omdömet skrevs 26 april 2017 från mobil enhet

Ätit affärslunch här några gånger och maten är suverän. En femma för den , det som drar med lite är personalen som är oerfarna och lite nonchalanta.
Inredning också läcker .
Har aldrig provat hotellet .

Tack TuristenN

Resenärer som tittade på Lydmar Hotel tittade också på

Besökt Lydmar Hotel? Berätta vad du tyckte!