Boka i förväg
Rundturer från Stockholm Adventures tenderar att säljas slut – resenärer rekommenderar att du bokar i förväg!

översatt av Google
Sätt du kan uppleva Stockholm Adventures på
från 44,50 US$
från 55,90 US$
från 204,10 US$
från 90,10 US$
Omdömet skrevs 7 oktober 2018 från mobil enhet

Bra instruktioner innan turen samt bra guidad tripp som både innehöll rolig info men även en bra sväng på Segway

Tack annatjarnberg
StockholmICEguide, Receptionschef på Stockholm Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2018

Hey!
Thank you for your lovely review, we are glad you could enjoy this fun way of getting to know Stockholm. See you in another time!

Omdömet skrevs 14 maj 2018

Gav bort presentkort på en upplevelse med Stockholm Adventures till mina vänner, presenten blev mkt uppskattad eftersom de kunde välja på flera olika aktivitet , de valde Segway och eftersom sällskapet var både yngre och äldre personer så hade alla en jätte lyckad tur. Stockholm visade upp sig i bästa solskensdräkt och turen var mkt lyckad. Proffsigt och bra bemötande på kontoret med roliga och intressant information om Stockholm. Rekommenderas!☀️

Tack Karina M
StockholmICEguide, Receptionschef på Stockholm Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 15 maj 2018

We're thrilled you enjoyed touring with us! We hope to see you all again :)

Omdömet skrevs 6 augusti 2017

Jättefint att cykla från Stockholms Stadshus längs Strandvägen ut till kungliga nationalparken Djurgården. Med el-cykel enkelt och snabbt.
Bra och trevlig service av personalen (Heather Bryant?) på Stockholm Adventures!

Tack Mikael F
StockholmICEguide, Receptionschef på Stockholm Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2017

We're pleased to hear you enjoyed our bike tour in our beautiful city! Thank you also for your kind words about the 'behind the scenes' staff, they're much appreciated :)

Omdömet skrevs 16 juli 2016 från mobil enhet

Kul segwaytur genom vår vackra huvudstad! Rekommenderar verkligen Sthlm Adventures, superbra service, trevligt bemötande och riktigt sköna guider!!!

Tack StinaRD
StockholmICEguide, Kundansvarig på Stockholm Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 22 juli 2016

So happy to hear you had a good time. Segways are really a great way to take in the city!
We hope to see you again someday, and until then, enjoy the rest of summer!!!

Kind regards,
Tracy

Omdömet skrevs 10 augusti 2014

Fantastisk dagstur i kajak genom skärgården runt Runmarö. Såg örnar och andra fåglar och upplevde naturen på ett sätt som är svårslaget - glida fram över vattnet i en kajak mellan öarna! Jättegod lunch och tid för ett bad. Kunnig och skicklig guide som anpassade paddlingen så att alla kunde hänga med och med massor av information om vad vi såg under dagen. Första gången jag paddlade kajak men det var absolut inga problem, klara instruktioner och hjälp att komma igång sen gick det som en dans. Rekommenderar verkligen detta som ett sätt att se Stockholms skärgård och natur och vi kommer definitivt att göra detta fler gånger.

Tack Johnny J
Omdömet skrevs 12 augusti 2013

En helt fantastisk 5 dagars kajaktur med vår skickliga, kunniga och engagerade guide Morgan. Underbar naturupplevelse, och härlig paddling, och jättegod mat. Fick lära mig mycket om paddlingsteknik, djur och natur och om öarna vi besökte. Och vi hade jätteroligt! Kan verkligen rekommendera detta till alla som gillar utmaning och naturupplevelser!

Tack vickan2013
StockholmICEguide, Ägare på Stockholm Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2016

Tack