“Jättekul med Segway!”

Information om sevärdheten
Praktisk information: Aktiviteter för större barn, Mat finns att köpa
Omdömet skrevs 10 april 2018

Datum för upplevelsen: mars 2018
StockholmICEguide, Front Office Manager på Stockholm Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2018

Omdömet skrevs 6 augusti 2017

Jättefint att cykla från Stockholms Stadshus längs Strandvägen ut till kungliga nationalparken Djurgården. Med el-cykel enkelt och snabbt.
Bra och trevlig service av personalen (Heather Bryant?) på Stockholm Adventures!

Datum för upplevelsen: augusti 2017
Tack Mikael F
StockholmICEguide, Receptionschef på Stockholm Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2017

We're pleased to hear you enjoyed our bike tour in our beautiful city! Thank you also for your kind words about the 'behind the scenes' staff, they're much appreciated :)

Omdömet skrevs 16 juli 2016 från mobil enhet

Kul segwaytur genom vår vackra huvudstad! Rekommenderar verkligen Sthlm Adventures, superbra service, trevligt bemötande och riktigt sköna guider!!!

Datum för upplevelsen: juli 2016
Tack StinaRD
StockholmICEguide, Kundansvarig på Stockholm Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 22 juli 2016

So happy to hear you had a good time. Segways are really a great way to take in the city!
We hope to see you again someday, and until then, enjoy the rest of summer!!!

Kind regards,
Tracy

Omdömet skrevs 10 augusti 2014

Fantastisk dagstur i kajak genom skärgården runt Runmarö. Såg örnar och andra fåglar och upplevde naturen på ett sätt som är svårslaget - glida fram över vattnet i en kajak mellan öarna! Jättegod lunch och tid för ett bad. Kunnig och skicklig guide som anpassade paddlingen så att alla kunde hänga med och med massor av information om vad vi såg under dagen. Första gången jag paddlade kajak men det var absolut inga problem, klara instruktioner och hjälp att komma igång sen gick det som en dans. Rekommenderar verkligen detta som ett sätt att se Stockholms skärgård och natur och vi kommer definitivt att göra detta fler gånger.

Datum för upplevelsen: augusti 2014
Tack Johnny J
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 12 augusti 2013

En helt fantastisk 5 dagars kajaktur med vår skickliga, kunniga och engagerade guide Morgan. Underbar naturupplevelse, och härlig paddling, och jättegod mat. Fick lära mig mycket om paddlingsteknik, djur och natur och om öarna vi besökte. Och vi hade jätteroligt! Kan verkligen rekommendera detta till alla som gillar utmaning och naturupplevelser!

Datum för upplevelsen: augusti 2013
Tack vickan2013
StockholmICEguide, Ägare på Stockholm Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2016

Tack

Resenärer som tittade på Stockholm Adventures tittade också på

Besökt Stockholm Adventures? Berätta vad du tyckte!