Orbitz.com
Booking.com184 US$
Expedia.com184 US$
Trip.com310 US$
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Underbart hotell! Otroligt fint rum på sjätte våningen, tyst och svalt. God frukost. Servicevänlig personal, kan lätt tänka mig att bo här igen!
Det enda lilla minuset är för sänggavel som slog i glasväggen bakom när man rörde sig samt pipande våffelmaskin som skapade köbildning på frukosten.

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack linatorsner
Receptionen Elite Eden Park, Gästservice/reception på Elite Eden Park Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021

Hej linatorsner,

Tack för att ni vale att bo hos oss och tusen tack för den fina recensionen!

Det gläder mig och mina kollegor att se att ni gillade vårat hotell och uppskattade vår service! För oss är du som gäst alltid prio ett och vårt mål är att du alltid ska få den bästa möjliga upplevelsen när du bor hos oss. Därför uppskattar vi även när ni säger till om vad som var mindre bra, som sänggavlen och våffelmaskinen i ert fall, så att vi kan förbättra det till nästa gång ni bor hos oss.

Med detta sagt ser vi framemot att få välkomna er tillbaka till oss!

Med vänligaste hälsningar,

Lukas
Receptionen

Elite Eden Park Hotel
Stockholm, Sweden

Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Gick in på hotellet en halvtimme innan ordinarie incheckningstid och frågade hur länge det skulle ta tills rummet var klart och fick som svar att det var klart om 20 minuter. Efter att ha väntat i lobbyn i 40 minuter så frågade jag igen hur det gick och fick som svar att hon skulle säga till direkt det var klart, som att hon tyckte att jag var jobbig som frågade. Satt kvar i lobbyn och väntade i en timme innan vi tappade tålamodet och frågade vad de höll på med och fick som svar "jag glömde, erat rum är klart". Vi ville verkligen inte spendera semestern i deras sketna lobby och det var riktigt oproffsigt gjort

Kände att de förstörde hela dagen och kommer aldrig mer att komma tillbaka

1  Tack alexanderrU5638BA
Receptionen Elite Eden Park, Gästservice/reception på Elite Eden Park Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 dagar sedan

Hej Alexander,

Jag vill börja med att be om ursäkt för det undermåliga och oprofessionella sättet som ni blev bemött på. Det är ingenting som någon av oss som jobbar på Elite Hotel Eden Park önskar våra gäster. Alla som kommer in genom våra dörrar ska känna sig hemma när de bor hos oss, något som är uppenbart att vi misslyckats med i ert fall. Ni är mer än välkommen att kontakta oss vidare angående er vistelse här hos oss i juli så vi kan vidare se vad som hände och varför. Kontakta oss gör ni enklast via mejl, info.edenpark@elite.se

Återigen, vi beklagar något enormt att incheckningen inte alls gick som ni önskade. Vi hoppas vi får möjlighet att återgälda er vid en framtida vistelse hos oss.

Mvh,
Anton Berlin, Receptionen
Elite Hotel Eden Park

Omdömet skrevs 27 juli 2021

Vi är jättenöjda med personalen, rummet, läget, allt! Frukosten var bra, lite dåligt utbud på brödet bara som var några torra frallor och resten knäckebröd, annars väldigt fräsch mat och upplägg. Man borde även varit tydligare med kostnaden för parkeringen som vi tolkade att den ingick i hotellnätter, men som visade sig kosta 495 kr per natt.

Men det är egentligen inga stora grejer, vi är väldigt nöjda och rekommenderar varmt detta hotell

1  Tack larssonm2021
Receptionen Elite Eden Park, Gästservice/reception på Elite Eden Park Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2021

Hej larssonm2021,

Tack för din otroligt fina feedback.

Det gläder oss att se att ni gillade vårt hotell och uppskattade vår service. Vi tar med oss era synpunkter ang. frukosten och garaget så att vi kan ge er en ännu bättre upplevelse nästa gång ni bor hos oss!

Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka flera gånger framöver!

Med vänliga hälsningar,
Lukas
Receptionen

Elite Eden Park hotel

Omdömet skrevs 12 juli 2021

Detta är ett fint prisvärt hotell på Östermalm med bra läge bredvid den vackra parken Humlegården och Stureplan. Jag upplevde hotellets personal som mycket trevlig, god frukost, rent och fräscht, bra luftkonditionering och sköna sängar att sova gott i. Hotellet har också två fina restauranger.

1  Tack susannejohansson64
Receptionen Elite Eden Park, Gästservice/reception på Elite Eden Park Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 juli 2021

Hej Susanne,
Tack för din otroligt fina feedback. Vad roligt att höra att du hade en trevlig vistelse hos oss och att du uppskattade våra rum och restauranger på hotellet.
Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka flera gånger framöver!
Med vänlig hälsning,
Malin M.
Elite Eden Park hotel

Omdömet skrevs 27 juni 2021 från mobil enhet

Perfekt som vanligt
Alltid trevligt bemött från incheckning till utcheckning
Läget är perfekt mitt i men ändå avskilt
Saknar dock någon form av coworking yta på hotellet .

Ser fram mot flerbesök o övernattningar när pandemin är över o vi kan resa lite igen

Datum för vistelsen: juni 2020
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack fredriks293
Receptionen Elite Eden Park, Gästservice/reception på Elite Eden Park Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 juni 2021

Bästa Fredrik,

Tusen tack för din fina feedback!
Det glädjer oss att du trivs så bra här på Eden Park.

Vi uppskattar att du tog dig tid att skriva några ord om oss. Dina förslag, synpunkter och kommentarer är viktiga för oss.

Vi ser fram emot att få hälsa dig välkommen tillbaka.

Med vänliga hälsningar,

Mia W