“Vakter”

Kök: Spanskt, Pub, Brew Pub
Middagsalternativ: Uteservering
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Sämsta stället jag varit med om, dem sa till folk som väntat i kö i 30 min att ”det är inte är värt att ni väntar, ni kommer ändå inte komma in”.
Man får inte ens gå på toa där om man själv erbjuder sig att betala inträde (är 23 år gammal), SÅ otroligt otrevliga. GÅ ALDRIG HIT OM NI VILL HA EN TREVLIG KVÄLL :).

Datum för besöket: februari 2020
Tack Hej07435

Omdömet skrevs 22 oktober 2016 från mobil enhet

Undvik detta ställe om ni vill behandlas som folk. Dörrvakten kastar leg på folk för att se dem tappa dem.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack huppee
Omdömet skrevs 22 oktober 2016 från mobil enhet

Sämsta stället. Jag rekommenderar alla som har möjligheten att undvika detta ställe. Det råder ett maktmissbruk utan dess like och det är fruktansvärt dåligt bemötande. Pinsamt skulle man kunna säga.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Matilda P
Omdömet skrevs 1 oktober 2014

Mysigt ställe med bra atmosfär, god hamburgare och trevliga ölsorter! Väl värt ett besök vid ett besök i Stockholm. Mycket prisvärt.

Datum för besöket: oktober 2014
    • Atmosfär
Tack Christoffer L
Omdömet skrevs 5 augusti 2014

Ganska överskattat ställe populärt bland 18-22 åringar, medelmåttiga drinkar men bra närhet till nattklubbarna om man skall ut efteråt.

Datum för besöket: september 2013
1  Tack HVEC

Resenärer som tittade på Oxid Bar tittade också på

Besökt Oxid Bar? Berätta vad du tyckte!