“Elegant, mysigt och gott”
Omdöme om Pubologi

Pubologi
Boka med
Pubologi har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 27 av 3 342 Restauranger i Stockholm
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs mars 17 2017

Gjorde en liten snabb visit på Pubologi, efter ett par års uppehåll, och det blev en glädjande historia. Lokalen är som alltid otroligt mysig, inbjudande och varm, och personalen förstärker bara den känslan med deras proffsiga, kunniga och vänliga profil. Vidare var maten (provade 8 rätter) otroligt smakrik, balanserad, vällagad och elegant, med finess och struktur. Vinerna som serverades till rätterna bjöd upp på oväntade, men väldigt passande kombinationer som var ytterst njutsamma.
Pubologi håller fortfarande fanan högt! Värt ett besök, vare sig det är för några smårätter och en öl, eller om man vill ta en redig middag med ett par flaskor vin!

Tack KungBabar

Omdömet skrevs mars 14 2017

Bra mat, bra service, bra priser, stort utbud av viner. Jag måste tydligen skriva hundra tecken, ok!

Tack MrMentula
Omdömet skrevs februari 23 2017

Vi tog en familjemiddag här en vardagskväll och fick en fin kväll med överraskande meny och väldigt trevlig service. Vi satt vid långbordet i mitten och man kommer nära varandra vilket är mysigt. Vi tog en avsmakningsmeny och alla var väldigt nöjda.

Tack jobbarende
Omdömet skrevs februari 13 2017

Små förrätter eller mellanrätter blandades fram och tillbaka. Mätta, nöjda och möjlighet till att äta av en stor del av menyn var perfekt för oss 5 som åt den kvällen. Till det fanns rekommendationer på dryck som både passade och gav möjligheten att pröva fler sorter. Trevlig service och vällagad mat.

Tack Peter E
Omdömet skrevs februari 13 2017

Mysigt och personligt. En liten lokal med mycket personlig känsla. Maten smakar gott och kommer i fina uppläggningar. Ha gott om tid och stanna länge - det är det värt.

Tack Ulrica B

Resenärer som tittade på Pubologi tittade också på

Besökt Pubologi? Berätta vad du tyckte!