“perfekt”
Omdöme om Pubologi

Pubologi
Boka med
Pubologi har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 52 av 3 164 Restauranger i Stockholm
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs mars 14 2017

Bra mat, bra service, bra priser, stort utbud av viner. Jag måste tydligen skriva hundra tecken, ok!

Tack MrMentula

Omdömet skrevs februari 23 2017

Vi tog en familjemiddag här en vardagskväll och fick en fin kväll med överraskande meny och väldigt trevlig service. Vi satt vid långbordet i mitten och man kommer nära varandra vilket är mysigt. Vi tog en avsmakningsmeny och alla var väldigt nöjda.

Tack jobbarende
Omdömet skrevs februari 13 2017

Små förrätter eller mellanrätter blandades fram och tillbaka. Mätta, nöjda och möjlighet till att äta av en stor del av menyn var perfekt för oss 5 som åt den kvällen. Till det fanns rekommendationer på dryck som både passade och gav möjligheten att pröva fler sorter. Trevlig service och vällagad mat.

Tack Peter E
Omdömet skrevs februari 13 2017

Mysigt och personligt. En liten lokal med mycket personlig känsla. Maten smakar gott och kommer i fina uppläggningar. Ha gott om tid och stanna länge - det är det värt.

Tack Ulrica B
Omdömet skrevs februari 8 2017

Rätt rolig lokal. Antingen sitter man vid höga bord för två, vid sidan av varandra i fönstret eller bredvid andra sälskap vid ett långbord. Perfekt trevlig personal och service. God mat men åter igen trenden med smårätter som man gärna skall dela med sitt sälskap. Lite irriterande att man inte får bröd till hela måltiden. Inte billigt men god kvalitet. Vi var nöjda men vi kommer nog inte tillbaka. Men kan klart rekommendera Pubologi.

Tack goldmann

Resenärer som tittade på Pubologi tittade också på

Besökt Pubologi? Berätta vad du tyckte!