“Bra service och god mat”
Omdöme om Bistro Bestick

Bistro Bestick
Rankad som nr 12 av 3 228 Restauranger i Stockholm
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs mars 11 2017

Bistro Bestick har en trevlig miljö, bra med runt bord när man är ett större sällskap.
Lagom stor meny och en tillräcklig vinlista. Maten smakade utmärkt. Servicen var bra och en trevlig personal. Priserna ok. Nära till centralstationen och flygbussarna om man vill ha något gott innan resan.

Tack Kenneth L

Omdömet skrevs mars 8 2017 från mobil enhet

På väg hem till Skåne sökte jag efter något att äta. Letade på TripAdvisor och fann detta guldkorn. Trevlig personal, avslappnad miljö och god mat.

Tack KohLanta2011
Omdömet skrevs mars 2 2017 från mobil enhet

Fantastisk mat och fantastisk service i en lugn trevlig oas. Kommer garanterat äta här igen. Lite sparsamt vinutbud, men tillräckligt. Bra priser.

Tack Patrik P
Omdömet skrevs februari 21 2017

Hade en timma på oss att äta något gott innan teatern och hittade Bistro Bestick på en undanskymd gata. Efter lite nybakade bröd med ett yogurtsmör åt vi torsk och röding fantastiskt gott, vackert och elegant anrättade. Detta i en lugn atmosfär med utmärkt och vänlig service från början till slut. Även cappucinon och det vanliga svarta kaffet var perfekta med en liten tryffel till. Rekommenderas varmt.

Tack peterF6877CK
Omdömet skrevs februari 4 2017 från mobil enhet

Lugn miljö och framförallt otrolig god mat och fantastisk personal. Kan varmt rekommendera. Kommer gå hit igen.

Tack Carina H

Resenärer som tittade på Bistro Bestick tittade också på

Besökt Bistro Bestick? Berätta vad du tyckte!