“Enastående”

Restaurang Bergamott
Boka med
Restaurang Bergamott har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 315 av 3 514 Restauranger i Stockholm
Kök: Franskt
Middagsalternativ: Middag, Bokningar
Område: Kungsholmen
Omdömet skrevs 21 september 2018 från mobil enhet

En härlig matupplevelse mitt på Kungsholmen. Skön service, riktigt god och vällagad med en liten men helt ok vinlista. Rekommenderas varmt

Datum för besöket: september 2018
Tack Jan R

Omdömet skrevs 20 september 2018 från mobil enhet

Ostronen är värda en femma, maten i övrigt tre, så vi landar på fyra.

Franskt gemyt, trevlig personal. Dock var man ovetande vad gäller skaldjursbestick, den halva krabban serverades med kniv och gaffel! Vid påpekande fick vi alla sorts smågafflar de hade. Efter måltiden kom någon med korrekt bestick.

Åter till ostronen - de var matiga och vackra, smakliga, och serverades med andra skalhalvan som lock! Och inte en enda smula av irriterande skaldelar.

Porchettan till huvudrätt var ok, men lite kort lagad, och inte knaprig, vilket man inte heller utlovat.

Datum för besöket: september 2018
Tack gunijak
Omdömet skrevs 31 augusti 2018 från mobil enhet

Maten var god men personalen struntade i oss. Kändes som om vi nästan var ngt katten släpat in.
Blir inget nytt besök. Finns så många andra trevliga restauranger i närheten.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Helena L
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig personal, opretensös stämning, mysig lokal, vällagad och vackert upplagad mat. Klassisk vinlista med knorr. Har du vägarna förbi, missa inte!

Datum för besöket: mars 2018
Tack AnaPaulaGeisler
Omdömet skrevs 1 december 2017

Avslappnad och trevlig service i mysig miljö - även om restaurangen ligger lite trist till.
Mycket god mat, särskilt förrätterna är kreativa och spännande. Mycket goda hemgjorda pommes frites! Portionerna lite små kanske, men då orkar man äta tre rätter :).

Datum för besöket: november 2017
Tack Martin E

Resenärer som tittade på Restaurang Bergamott tittade också på

Besökt Restaurang Bergamott? Berätta vad du tyckte!