“Avslappnad bistrokväll”

Restaurang Bergamott
Boka med
Restaurang Bergamott har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 315 av 3 514 Restauranger i Stockholm
Kök: Franskt
Middagsalternativ: Middag, Bokningar
Område: Kungsholmen
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig personal, opretensös stämning, mysig lokal, vällagad och vackert upplagad mat. Klassisk vinlista med knorr. Har du vägarna förbi, missa inte!

Datum för besöket: mars 2018
Tack AnaPaulaGeisler

Omdömet skrevs 1 december 2017

Avslappnad och trevlig service i mysig miljö - även om restaurangen ligger lite trist till.
Mycket god mat, särskilt förrätterna är kreativa och spännande. Mycket goda hemgjorda pommes frites! Portionerna lite små kanske, men då orkar man äta tre rätter :).

Datum för besöket: november 2017
Tack Martin E
Omdömet skrevs 22 oktober 2017 från mobil enhet

Mycket vänlig och professionell personal. Vi var nog inte de bästa gästerna när vi fick byta blöjor i ett fönster, tog med en egen tårta och gäster som dök upp varteftersom vi åt.

Maten är fantastiskt god. Jag rekommenderar deras kött!

Datum för besöket: oktober 2017
1  Tack Magnus S
Omdömet skrevs 1 juni 2017 från mobil enhet

Kvarterskrog som levererar. En krog som överträffar våra förväntningar, gång på gång. Maten kreativ och överraskar. Helt klart en favorit på Kungsholmen.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Susanna L
Omdömet skrevs 10 april 2017

Det var gott och trevligt på restaurangen. Vi hade beställt olika rätter som tog olika lång tid att tillaga. Därför hade de rätter som blivit färdiga först hunnit kallna när de serverades och det var lite synd. Bänkarna vi satt på var hårda, det skulle behövas dynor att sitta på. Restaurangen kunde kanske överväga att investera i några fler saltkar. Annars var vi nöjda med vårt besök!

Datum för besöket: april 2017
Tack Bjeris

Resenärer som tittade på Restaurang Bergamott tittade också på

Besökt Restaurang Bergamott? Berätta vad du tyckte!