“Svindyr buffé ”

Kök: Asiatiskt
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Norrmalm
Beskrivning: PONG Buffé på Drottninggatan i Stockholm är PONGGRUPPENs flaggskepp. Vi kan med gott samvete påstå att vi har en av Sveriges bästa asiatiska bufféer, som vi serverar under både lunch- och middagstid. Här hittar du sushi, thairätter, kinesisk Dim Sum och andra varma och kalla asiatiska specialiteter. Det är helt enkelt ett dignande asiatiskt smörgåsbord! Självklart går det också bra att beställa från vår à la carte-meny under kvällstid. Hos oss på PONG Buffé finns även cocktailbar, liksom den senaste nyheten – en mjukglassbar med alla tillbehör du kan tänka dig. Restaurang en startades 2009.
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

På Pong serveras god och varierad mat i thailändsk stil. Men på tok för dyrt. 3 pers med buffé och läsk att dricka landade på ca 850 kr.
Nej, detta var sista gången!

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack MorganO69

Omdömet skrevs 24 januari 2020

God mat utan tvekan men gud så dyrt. Känner mig lite lurad faktiskt. Jag kommer inte att gå dit igen.

Datum för besöket: januari 2020
Tack B5932HYbrigitteg
Omdömet skrevs 21 december 2019 från mobil enhet

Vi var positivt överraskade. Jättebra urval av både thaimat och sushin. Bästa vi varit på. Bra service och bemötande.

Datum för besöket: december 2019
Tack MariaM13
Omdömet skrevs 7 december 2019

Helt underbar sushi, snabb service och god öl. Fanns otroligt mycket att välja mellan. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: september 2019
Tack skruttis1975
Omdömet skrevs 8 november 2019

Glassmaskinen var paj när jag var där, men där löste dom det ändå... jätte god matt och fräscht. Måste testat av alla!

Datum för besöket: november 2019
Tack Snabbel_a

Resenärer som tittade på Pong Buffe tittade också på

Besökt Pong Buffe? Berätta vad du tyckte!