“Bra Personal bra Mat !”
Omdöme om Pong Buffe

Pong Buffe
Boka med
Spara upp till 20°% när du bokar online *
Pong Buffe har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 331 av 3 516 Restauranger i Stockholm
Kök: Asiatiskt
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Norrmalm
Beskrivning: PONG Buffé på Drottninggatan i Stockholm är PONGGRUPPENs flaggskepp. Vi kan med gott samvete påstå att vi har en av Sveriges bästa asiatiska bufféer, som vi serverar under både lunch- och middagstid. Här hittar du sushi, thairätter, kinesisk Dim Sum och andra varma och kalla asiatiska specialiteter. Det är helt enkelt ett dignande asiatiskt smörgåsbord! Självklart går det också bra att beställa från vår à la carte-meny under kvällstid. Hos oss på PONG Buffé finns även cocktailbar, liksom den senaste nyheten – en mjukglassbar med alla tillbehör du kan tänka dig. Restaurang en startades 2009.

Bra service och fantastisk bra variationer på maten ! Fantastisk personal som bevakade att inte maten tog slut i Buffen.

Tack 553ingek
Pong M, Chef på Pong Buffe, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Tack för din recension och välkommen åter

Personalen var mycket vänliga. Rummet var mycket fint och rent samt bekvämt att sitta och äta där. Vi gillar personalen som är Toppa på alla sätt!

Tack KhambouH
Omdömet skrevs 13 november 2018

Trots att vi sa vi skulle äte a la carte blev vi tilldelade ett bord precis vid buffébordet inträngt i ett hörn, kändes som att sitta i en kuvös. Ingen service alls av serveringspersonalen, verkade vara kraftigt underbemannade.

Tack Rejan111
Omdömet skrevs 8 november 2018

Stor variation av mycket goda rätter. Ett trevligt bemötande i en avspänd miljö! En klart prisvärd kväll.

Tack Bo B
Omdömet skrevs 4 november 2018 från mobil enhet

Vi brukar brunch här,eller äta middags buffén.
Nu sist var vi på lunchen,som är något billigare än ovannämnda.
Det var mindre alternativ i maträtterna och det var alltid slut på maten pga av att det var så mycket folk.
Så vi åt de vi åt och gick snabbt.
Rekommenderar brunchen starkt.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack AntoniaO193

Resenärer som tittade på Pong Buffe tittade också på

Besökt Pong Buffe? Berätta vad du tyckte!