“Toppen restaurant!”
Omdöme om Pong Buffe

Pong Buffe
Boka med
Spara upp till 50°% när du bokar online *
Pong Buffe har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 335 av 3 494 Restauranger i Stockholm
Kök: Asiatiskt
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Norrmalm
Beskrivning: PONG Buffé på Drottninggatan i Stockholm är PONGGRUPPENs flaggskepp. Vi kan med gott samvete påstå att vi har en av Sveriges bästa asiatiska bufféer, som vi serverar under både lunch- och middagstid. Här hittar du sushi, thairätter, kinesisk Dim Sum och andra varma och kalla asiatiska specialiteter. Det är helt enkelt ett dignande asiatiskt smörgåsbord! Självklart går det också bra att beställa från vår à la carte-meny under kvällstid. Hos oss på PONG Buffé finns även cocktailbar, liksom den senaste nyheten – en mjukglassbar med alla tillbehör du kan tänka dig. Restaurang en startades 2009.
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Men lite trångt vid bordet om man sitter på sofforna. Och snålt med vinet. Bara en tredjedels glas. Allt annat utmärkt.

Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
Tack Curious516868

Stor buffé med god mat. Lite dyrt. Älskar det friterade. Och rätterna med sting i. Vissa rätter smakar ingenting som grönsakerna i ostronsås. Bra variation på rätterna. Bra service. Restaurangen ligger bra till på Drottninggatan.

Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
Tack Ingalill K

Vi var en gäng som åt där.
Valde en drink från deras meny men de inte kunde göra det då hade de inte alla ingredienser och använder annat och resultatet blev något äckligt.
Det saknades plats att hänga av sig ytterkläderna.
Man kan välja buffe eller beställa mat ( det visade sig att det var samma mat från buffe till vår överraskning med bordsservering. De glömde servera huvudrätten ,,,
Buffen såg bra ut men smaken var långt ifrån det originalen. Extra socker och olja på de flesta maträtten. Rätt besviken
Servicen var långsamt och vi fick plocka bort för kunna äta och slutet var ännu mer pinsamt vi fick köa i 20 minuter för att betala,
Det var gott om personal men de gick runt hela tiden och det saknades ledande personal som styra stället att förbättra kvaliteten på maten dels mer serviceinriktat.

Tack Hosein N

Prisvärd, utsökta rätter, bra service. Bästa asiatiska buffén och kommer hit en gång i månaden. Gå hit ifall du är ute efter kvalité på maten.

Tack patrikdiazsima

Åt sen lunch en söndag med familjen, varav 2 barn på 6 och 4 år. Lite dyrt tyckte vi inledningsvis men det var verkligen värt det. Trevlig personal var det också. Det fanns både milda rätter och riktigt heta. Fräscha råvaror, massor av smarriga rätter med räkor och bläckfisk. Exotiska frukter och mjukglass som barnen kunde äta till efterrätt. Glasnudelsalladen med skaldjur var het men fantastiskt god.

Tack Sarah K

Resenärer som tittade på Pong Buffe tittade också på

Besökt Pong Buffe? Berätta vad du tyckte!