“Bästa asiatiska buffén”
Omdöme om Pong Buffe

Pong Buffe
Boka med
Spara upp till 50°% när du bokar online *
Pong Buffe har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 335 av 3 494 Restauranger i Stockholm
Kök: Asiatiskt
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Norrmalm
Beskrivning: PONG Buffé på Drottninggatan i Stockholm är PONGGRUPPENs flaggskepp. Vi kan med gott samvete påstå att vi har en av Sveriges bästa asiatiska bufféer, som vi serverar under både lunch- och middagstid. Här hittar du sushi, thairätter, kinesisk Dim Sum och andra varma och kalla asiatiska specialiteter. Det är helt enkelt ett dignande asiatiskt smörgåsbord! Självklart går det också bra att beställa från vår à la carte-meny under kvällstid. Hos oss på PONG Buffé finns även cocktailbar, liksom den senaste nyheten – en mjukglassbar med alla tillbehör du kan tänka dig. Restaurang en startades 2009.

Prisvärd, utsökta rätter, bra service. Bästa asiatiska buffén och kommer hit en gång i månaden. Gå hit ifall du är ute efter kvalité på maten.

Tack patrikdiazsima

Åt sen lunch en söndag med familjen, varav 2 barn på 6 och 4 år. Lite dyrt tyckte vi inledningsvis men det var verkligen värt det. Trevlig personal var det också. Det fanns både milda rätter och riktigt heta. Fräscha råvaror, massor av smarriga rätter med räkor och bläckfisk. Exotiska frukter och mjukglass som barnen kunde äta till efterrätt. Glasnudelsalladen med skaldjur var het men fantastiskt god.

Tack Sarah K
Omdömet skrevs 6 oktober 2018

Alltid god o fräsch buffé! Bra service! Även bra urval på a la carte menyn. Bästa Pongrestaurangen i Stockholm

Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
Tack Anna J
Omdömet skrevs 1 oktober 2018 från mobil enhet

Trevlig fräsch buffé med många olika och goda rätter. 3 sorters sushi ingår, även efterrätt, frukt och mjukglass som man får dosera själv!
Stort plus att de har en VEGANSK thaibuffé, det har jag aldrig sett förut!
Dock stort minus att kaffe INTE ingår i buffén, märkligt ändå särskilt när de endast har bryggkaffe. Bara därför gick jag och köpte kaffe på ett annat ställe :p

Tack Therese P
Omdömet skrevs 24 september 2018

Supergod mat som alltid på Pong! Trevlig personal och fin restaurang. Definitivt värt pengarna, enligt mig Sveriges bästa asiatiska buffé!

Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
Tack enqvistjessica
Pong M, Kundansvarig på Pong Buffe, svarade på det här omdömetSvarade 26 september 2018

Hejsan Jessica Enqvist,

Först och främst vill jag tacka dig för att du delar med dig ditt besök hos oss här med andra på Tripadvisor. Skönt att veta att du hade det trevligt med oss och att maten var till ert smak! Hoppas vi kan ses igen när du gör en återbesök!

Resenärer som tittade på Pong Buffe tittade också på

Besökt Pong Buffe? Berätta vad du tyckte!