“God buffé, dock ingår ej kaffe..”
Omdöme om Pong Buffe

Pong Buffe
Boka med
Spara upp till 50°% när du bokar online *
Pong Buffe har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 335 av 3 494 Restauranger i Stockholm
Kök: Asiatiskt
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Norrmalm
Beskrivning: PONG Buffé på Drottninggatan i Stockholm är PONGGRUPPENs flaggskepp. Vi kan med gott samvete påstå att vi har en av Sveriges bästa asiatiska bufféer, som vi serverar under både lunch- och middagstid. Här hittar du sushi, thairätter, kinesisk Dim Sum och andra varma och kalla asiatiska specialiteter. Det är helt enkelt ett dignande asiatiskt smörgåsbord! Självklart går det också bra att beställa från vår à la carte-meny under kvällstid. Hos oss på PONG Buffé finns även cocktailbar, liksom den senaste nyheten – en mjukglassbar med alla tillbehör du kan tänka dig. Restaurang en startades 2009.
Omdömet skrevs 1 oktober 2018 från mobil enhet

Trevlig fräsch buffé med många olika och goda rätter. 3 sorters sushi ingår, även efterrätt, frukt och mjukglass som man får dosera själv!
Stort plus att de har en VEGANSK thaibuffé, det har jag aldrig sett förut!
Dock stort minus att kaffe INTE ingår i buffén, märkligt ändå särskilt när de endast har bryggkaffe. Bara därför gick jag och köpte kaffe på ett annat ställe :p

Tack Therese P

Omdömet skrevs 24 september 2018

Supergod mat som alltid på Pong! Trevlig personal och fin restaurang. Definitivt värt pengarna, enligt mig Sveriges bästa asiatiska buffé!

Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
Tack enqvistjessica
Pong M, Kundansvarig på Pong Buffe, svarade på det här omdömetSvarade 26 september 2018

Hejsan Jessica Enqvist,

Först och främst vill jag tacka dig för att du delar med dig ditt besök hos oss här med andra på Tripadvisor. Skönt att veta att du hade det trevligt med oss och att maten var till ert smak! Hoppas vi kan ses igen när du gör en återbesök!

Omdömet skrevs 21 september 2018 från mobil enhet

Tog buffén efter att ha varit inne och tittat på den. Dumplings var helt ok (lite smaklöst dock), sushin likaså. Båda har också många att välja på, vilket är bra. Den övriga buffén ser väldigt aptitlig ut men smakar nästan ingenting, eller faktiskt inte ens så bra. Nötköttet var också (som det tyvärr ofta är på den här typen av restauranger) till vissa delar segt, hårt o tråkigt. Tråkigt att uppleva du luncherna på den andra centrala Pong är bra - men hit kommer vi inte att gå igen.

Tack Hakan H
Pong M, Kundansvarig på Pong Buffe, svarade på det här omdömetSvarade 24 september 2018

Hej Hakan H,

Först och främst vill jag tacka dig för att du bestämde för att äta hos oss på Orkidé och delar med dig din besök hos oss på Tripadvisor. Det är genom dessa recensioner som vi kan förbättra våran service och kvalitet. Jag är väldigt besviken att läsa din recension, även om en ursäkt kan inte ändra resultatet av denna tillfälle vill jag ändå be om ursäkt. Jag ska kontakta restaurang personal omedelbart angående punkterna du tog upp och hoppas att den här upplevelse inte stoppar dig för att göra en återbesök hos oss igen.

Omdömet skrevs 22 augusti 2018 från mobil enhet

Det tog lång tid innan vi fick beställa dryck o maten. Vi var fyra stycken och fick gå och hämta personal. Men maten smakade bra.

Tack anders471
Pong M, Kundansvarig på Pong Buffe, svarade på det här omdömetSvarade 27 augusti 2018

Hej anders471,

Tack så mycket för att du tog din tid att dela med dig din besök hos oss här på Tripadvisor. Vi ber så hemsk mycket om ursäkt för din vänte tid, jag ska omedelbart kontakta personalen angående situationen!

Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Väldigt fräsch, enkelt att betala med kort direkt när man kommer innanför dörren och buffén innehöll allt du kunde önska. Enda nackdelen är att de ej tar emot kontanter.

Tack Kenny A
Pong M, Kundansvarig på Pong Buffe, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2018

Tack så mycket för att du tog din tid att dela med dig din besök och betygsätta oss på TripAdvisor! Det glädjer oss att ni hade det trevligt hos oss på ert besök och hoppas att vi ses igen på ert återbesök! Vi bearbetar med att överföra in cash-free system just nu för att allting ska fungera bättre och mer praktisk för kundernas skull.

Resenärer som tittade på Pong Buffe tittade också på

Besökt Pong Buffe? Berätta vad du tyckte!