“Rent och snyggt”
Omdöme om Pong Buffe

Pong Buffe
Boka med
Spara upp till 50°% när du bokar online *
Pong Buffe har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 335 av 3 494 Restauranger i Stockholm
Kök: Asiatiskt
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Norrmalm
Beskrivning: PONG Buffé på Drottninggatan i Stockholm är PONGGRUPPENs flaggskepp. Vi kan med gott samvete påstå att vi har en av Sveriges bästa asiatiska bufféer, som vi serverar under både lunch- och middagstid. Här hittar du sushi, thairätter, kinesisk Dim Sum och andra varma och kalla asiatiska specialiteter. Det är helt enkelt ett dignande asiatiskt smörgåsbord! Självklart går det också bra att beställa från vår à la carte-meny under kvällstid. Hos oss på PONG Buffé finns även cocktailbar, liksom den senaste nyheten – en mjukglassbar med alla tillbehör du kan tänka dig. Restaurang en startades 2009.
Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Goda rätter att välja på och trots att det var mycket folk så var det rent och snyggt. Vi fem i sällskapet var alla nöjda med besöket och återkommer gärna.

Tack Ann L
Pong M, Kundansvarig på Pong Buffe, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2018

För det första vill jag tacka dig för att dela med dig ditt besök hos oss på Pong Buffé här på TripAdvisor! Det gör oss glada att läsa att
kunder var nöjda med servicen och maten! Vi på Pong önskar er ett fortsätt trevligt dag och hoppas att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 2 augusti 2018

Bästa Utbud av Asiatisk mat. Min favorite restaurang. Mina barn älska att komma hit och fira alla sina stora dagar här. Rekommendera varmt till Alla

Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
Tack Passport460003
Pong M, Kundansvarig på Pong Buffe, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2018

För det första vill jag tacka dig för att du delar med dig din recension och upplevelse med oss här på TripAdvisor! Men vad kul att höra att ni gillar maten och hade trevligt hos oss på Pong Buffé! Vi arbetar hårt med att servera det bästa maten i det bästa miljön, därför är vi glada att det visades på ert besök. Vi ser fram emot din åter besök igen, vi står redo att ta hand om dig igen alla dagar!

Omdömet skrevs 31 juli 2018 från mobil enhet

Var där med 3 vänner idag och åt tidig middag, alla åt Sushi och det var riktigt gött! Kan rekommenderas!

Tack Linda Å
Pong M, Kundansvarig på Pong Buffe, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2018

Tack så mycket för att du tog din att dela med dig din upplevelse hos oss på Tripadvisor! Det glädjer oss att ni hade det trevligt hos oss på Pong Buffé. Kom förbi igen med hela gänget, vi ser fram emot ert återbesök i snar framtid!

Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Jättenöjda med både mat och servering. Priserna är dock relativt höga, men förstår det med det centrala läget på Drottninggatan. Dock drar ner det betyget till en 3a, men om vi ser bara till maten ger vi en en 4a!

1  Tack Ambassador646391
Omdömet skrevs 24 juli 2018

Trevlig restaurang med mycket bra mat med fina råvaror. Buffén är att rekommendera. Personalen var mycket trevlig.

Tack Karl K
Pong M, Kundansvarig på Pong Buffe, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2018

Tack så mycket for att du offrar din tid och delar med dig din upplevelse hos oss här på TripAdvisor! Det glädjer oss att höra att ni hade det trevligt och åtnjöt av våran mat. Vi från Pong Buffé önskar er ett trevligt sommar och ser fram emot ert åter besök i snar framtid!

Pong Buffé

Resenärer som tittade på Pong Buffe tittade också på

Besökt Pong Buffe? Berätta vad du tyckte!