“Buffé middag”

Kök: Asiatiskt
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Norrmalm
Beskrivning: PONG Buffé på Drottninggatan i Stockholm är PONGGRUPPENs flaggskepp. Vi kan med gott samvete påstå att vi har en av Sveriges bästa asiatiska bufféer, som vi serverar under både lunch- och middagstid. Här hittar du sushi, thairätter, kinesisk Dim Sum och andra varma och kalla asiatiska specialiteter. Det är helt enkelt ett dignande asiatiskt smörgåsbord! Självklart går det också bra att beställa från vår à la carte-meny under kvällstid. Hos oss på PONG Buffé finns även cocktailbar, liksom den senaste nyheten – en mjukglassbar med alla tillbehör du kan tänka dig. Restaurang en startades 2009.
Omdömet skrevs 6 januari 2018 från mobil enhet

Var och åt buffé middag efter en eftermiddag på Centralbadet tvärs över gatan. Buffén var väldigt bra med ett stort och varierande utbud av sushi, thai dumplins och china. Genomgående bra service och trevlig personal. Det enda som inte levde upp till förväntan var efterrätterna.

Tack perhur01

Omdömet skrevs 18 december 2017 från mobil enhet

Var där under en resa i jobbet. Helt ok mat till rimlig kostnad. Här gäller det att äta med smarthet. Man kan snabbt bli alldeles för mätt. Här finns dumplings, sushi, thai mm. Det bästa tycker jag var det stekta riset. Enkelt men riktigt gott. Den starka bläckfisksalladen var tuff att börja med, men husets vita vin stod emot bra. Stället rekommenderas för en enkel asiatisk middag under en veckodag.

2  Tack crameback
Omdömet skrevs 29 november 2017

Jag har ätit lunch på de flesta Pong-restaurangerna i Stockholm och denna är nog den bästa jag har ätit på. Man känner igen smakerna och rätterna från de övriga ställena. På denna restaurang kan man betala lunchen själv via en självbetjäningsautomat. Lokalen är stor och fräsch. Utbudet på rätterna är bra. 5 olika sushi modeller, 15-talet varmrätter och några kalla.

Tack Hito
Omdömet skrevs 8 november 2017 från mobil enhet

Hade en lucka mellan ett par möten och testade lunchbuffén. Håller bra nivå på de varma rätterna och sushin var riktigt bra. Fylldes på hela tiden och var så god att jag tog en runda till trots att jag var mätt. Mycket folk så man märker att maten lagas för fullt och är fräsch och varm. Bra system i entrén där man själv väljer vad man vill ha och betalar. Visar sedan hovmästaren kvittot och blir placerad.

2  Tack David J
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Dumplings, vårrullar mm. friterat klart halvfabrikat. Dålig service från hovmästaren, räkna inte med ett leende. Personalen under ser ut att stressa ihjäl sig. Ingenting jag stöttar. Konkurrensen är stor, går til något annat asiatiskt ställe framöver.

4  Tack Beccut

Resenärer som tittade på Pong Buffe tittade också på

Besökt Pong Buffe? Berätta vad du tyckte!