“God och bra lunchbuffé”
Omdöme om Pong Buffe

Pong Buffe
Boka med
Spara upp till 20°% när du bokar online *
Pong Buffe har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 332 av 3 514 Restauranger i Stockholm
Kök: Asiatiskt
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Norrmalm
Beskrivning: PONG Buffé på Drottninggatan i Stockholm är PONGGRUPPENs flaggskepp. Vi kan med gott samvete påstå att vi har en av Sveriges bästa asiatiska bufféer, som vi serverar under både lunch- och middagstid. Här hittar du sushi, thairätter, kinesisk Dim Sum och andra varma och kalla asiatiska specialiteter. Det är helt enkelt ett dignande asiatiskt smörgåsbord! Självklart går det också bra att beställa från vår à la carte-meny under kvällstid. Hos oss på PONG Buffé finns även cocktailbar, liksom den senaste nyheten – en mjukglassbar med alla tillbehör du kan tänka dig. Restaurang en startades 2009.
Omdömet skrevs 29 november 2017

Jag har ätit lunch på de flesta Pong-restaurangerna i Stockholm och denna är nog den bästa jag har ätit på. Man känner igen smakerna och rätterna från de övriga ställena. På denna restaurang kan man betala lunchen själv via en självbetjäningsautomat. Lokalen är stor och fräsch. Utbudet på rätterna är bra. 5 olika sushi modeller, 15-talet varmrätter och några kalla.

Tack Hito

Omdömet skrevs 8 november 2017 från mobil enhet

Hade en lucka mellan ett par möten och testade lunchbuffén. Håller bra nivå på de varma rätterna och sushin var riktigt bra. Fylldes på hela tiden och var så god att jag tog en runda till trots att jag var mätt. Mycket folk så man märker att maten lagas för fullt och är fräsch och varm. Bra system i entrén där man själv väljer vad man vill ha och betalar. Visar sedan hovmästaren kvittot och blir placerad.

2  Tack davidjB5965NM
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Dumplings, vårrullar mm. friterat klart halvfabrikat. Dålig service från hovmästaren, räkna inte med ett leende. Personalen under ser ut att stressa ihjäl sig. Ingenting jag stöttar. Konkurrensen är stor, går til något annat asiatiskt ställe framöver.

4  Tack Beccut
Omdömet skrevs 26 oktober 2017 från mobil enhet

Ska ni äta en buffé lunch så rekommenderar jag Pong på Drottninggatan, stor rymlig restaurang som erbjuder thai mat och sushi. Massor av förrätter och varmrätter att välja på.
Samt glass till efterrätt.

Även på helgerna finns buffén som då även har massor med olika goda dumplings som ej ingår i buffén på vardagar.

Pong finns på flera olika ställen i Stockholmsområdet, kvalitén på dom är dock inte i samma klass som på denna Pong som ligger på Drottninggatan.

Vi brukar försöka äta lunch där efter klockan 13, då det är väldigt populärt och mycket folk mellan 11.30-13.00.

Klassar denna som bästa buffé restaurang i Stockholm.

Alltid fräsch och påfylld buffé, samt snabb personal som hämtar använda tallrikar vid bordet medans man hämtar ny mat.

Datum för besöket: oktober 2017
1  Tack Finnen1968
Omdömet skrevs 22 oktober 2017 från mobil enhet

Vi hade varit i konserthuset och vill äta middag efter. Hittade denna restaurang här och bokade bord.
Måste erkänna att det var mycket gott, mycket att välja på. Det stod vad all mat var. Gott med glass och pannacotta till dessert! Vi är mkt nöjda, kommer komma tillbaka!
Sushin var lagom stora och goda. Trevlig personal

Datum för besöket: oktober 2017
Tack jennybG9331QV

Resenärer som tittade på Pong Buffe tittade också på

Besökt Pong Buffe? Berätta vad du tyckte!