“Skitställe”
Omdöme om Pong Buffe

Pong Buffe
Boka med
Spara upp till 20°% när du bokar online *
Pong Buffe har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 308 av 3 420 Restauranger i Stockholm
Kök: Asiatiskt
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Norrmalm
Beskrivning: PONG Buffé på Drottninggatan i Stockholm är PONGGRUPPENs flaggskepp. Vi kan med gott samvete påstå att vi har en av Sveriges bästa asiatiska bufféer, som vi serverar under både lunch- och middagstid. Här hittar du sushi, thairätter, kinesisk Dim Sum och andra varma och kalla asiatiska specialiteter. Det är helt enkelt ett dignande asiatiskt smörgåsbord! Självklart går det också bra att beställa från vår à la carte-meny under kvällstid. Hos oss på PONG Buffé finns även cocktailbar, liksom den senaste nyheten – en mjukglassbar med alla tillbehör du kan tänka dig. Restaurang en startades 2009.
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Dumplings, vårrullar mm. friterat klart halvfabrikat. Dålig service från hovmästaren, räkna inte med ett leende. Personalen under ser ut att stressa ihjäl sig. Ingenting jag stöttar. Konkurrensen är stor, går til något annat asiatiskt ställe framöver.

4  Tack Beccut

Omdömet skrevs 26 oktober 2017 från mobil enhet

Ska ni äta en buffé lunch så rekommenderar jag Pong på Drottninggatan, stor rymlig restaurang som erbjuder thai mat och sushi. Massor av förrätter och varmrätter att välja på.
Samt glass till efterrätt.

Även på helgerna finns buffén som då även har massor med olika goda dumplings som ej ingår i buffén på vardagar.

Pong finns på flera olika ställen i Stockholmsområdet, kvalitén på dom är dock inte i samma klass som på denna Pong som ligger på Drottninggatan.

Vi brukar försöka äta lunch där efter klockan 13, då det är väldigt populärt och mycket folk mellan 11.30-13.00.

Klassar denna som bästa buffé restaurang i Stockholm.

Alltid fräsch och påfylld buffé, samt snabb personal som hämtar använda tallrikar vid bordet medans man hämtar ny mat.

1  Tack Finnen1968
Omdömet skrevs 22 oktober 2017 från mobil enhet

Vi hade varit i konserthuset och vill äta middag efter. Hittade denna restaurang här och bokade bord.
Måste erkänna att det var mycket gott, mycket att välja på. Det stod vad all mat var. Gott med glass och pannacotta till dessert! Vi är mkt nöjda, kommer komma tillbaka!
Sushin var lagom stora och goda. Trevlig personal

Tack Jenny B
Omdömet skrevs 15 oktober 2017

Bra, fräsch mat men lite stressad ouppmärksam personal, som ignorerade kontaktförsök, .speciellt en person, som verkade helt ointresserad.

Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
Tack kenthw120
Omdömet skrevs 14 oktober 2017

Supergott, mycket smaker och mycket styrka, biffköttet var precis som man önskar och inte ET minsta segt som det alltid är.

Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
Tack 428miap

Resenärer som tittade på Pong Buffe tittade också på

Besökt Pong Buffe? Berätta vad du tyckte!