“Bra”
Omdöme om Pong Buffe

Pong Buffe
Boka med
Spara upp till 50°% när du bokar online *
Pong Buffe har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 336 av 3 472 Restauranger i Stockholm
Kök: Asiatiskt
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Norrmalm
Beskrivning: PONG Buffé på Drottninggatan i Stockholm är PONGGRUPPENs flaggskepp. Vi kan med gott samvete påstå att vi har en av Sveriges bästa asiatiska bufféer, som vi serverar under både lunch- och middagstid. Här hittar du sushi, thairätter, kinesisk Dim Sum och andra varma och kalla asiatiska specialiteter. Det är helt enkelt ett dignande asiatiskt smörgåsbord! Självklart går det också bra att beställa från vår à la carte-meny under kvällstid. Hos oss på PONG Buffé finns även cocktailbar, liksom den senaste nyheten – en mjukglassbar med alla tillbehör du kan tänka dig. Restaurang en startades 2009.
Omdömet skrevs 15 oktober 2017

Bra, fräsch mat men lite stressad ouppmärksam personal, som ignorerade kontaktförsök, .speciellt en person, som verkade helt ointresserad.

Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
Tack kenthw120

Omdömet skrevs 14 oktober 2017

Supergott, mycket smaker och mycket styrka, biffköttet var precis som man önskar och inte ET minsta segt som det alltid är.

Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
Tack 428miap
Omdömet skrevs 7 oktober 2017

En restaurang som erbjuder en lagom stor buffé med traditionella maträtter från Asien samt erbjuds sushi. Smakrika rätter som speglar Asien fast lite mer styrka hade varit att föredra för att få den riktiga känslan. Rent och snyggt och en personal som hela tiden såg till att fylla på så att alla gäster fick mat.

1  Tack Stig-Arne Stick... A
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Ett gott, snabbt och enkelt sätt att äta en lunch.
Lagom stor buffé med något för alla.
Brukar använda då jag har sällskap och atmosfären är modern.
Det enda jag saknar är en ”överraskning”, något eget.
Buffén är samma innehåll som dom andra restauranger med ”Asiatbuffé”....

Tack Peter R
Omdömet skrevs 29 september 2017 från mobil enhet

Vi hamnade på Pong av en ren slump - vilket visade sig vara tur.
Supergod och fräsch asiatisk buffé med ett stort urval. På det några goda efterrätter. Bra, snabb och trevlig service också. Vi kan verkligen rekommendera Pong!

Tack Mr_Hans_Holmsund

Resenärer som tittade på Pong Buffe tittade också på

Besökt Pong Buffe? Berätta vad du tyckte!