“Riktigt överprissatt!”

O'Learys - Arlanda T4 & T5
Rankad som nr 2 952 av 3 384 Restauranger i Stockholm
Kök: Amerikanskt
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Riktigt överprissatt! Snudd på bedrägeri. Maten är knappt ok. Förstår att det kan kosta lite mer, men detta är inte ok!

Tack 717stefanp

Omdömet skrevs 19 februari 2020 från mobil enhet

O’Learys Terminal 2 är överprissatt. Deras mat är inte värd pengarna. Tyvärr finns inte mkt konkurrens, därför kan de fortsätta servera ljumma burgare med svampiga ljumma frites förr +200kr. Är mest irriterad på mig själv eftersom jag blev besviken en månad sedan och nu ändå gick dit.

Tack 969tuulak
Omdömet skrevs 11 februari 2020

ca.100:- för en stor öl o över 200:- för en ganska ordinär hamburgare o väldigt högljutt samt medioker service

Tack lasseberggren2018
Omdömet skrevs 21 januari 2020 från mobil enhet

Med lagom tid för middag mellan flyg och tåg går vi restauranghyllan på Arlanda. Eftersom vi ätit fina middagar utomlands så beslutar vi oss fören enklare måltid med hamburgare på O’learysPersonalen har dåligt med tid för oss eftersom de har så mycket att säga varandra men efter en bra stunds serveras vår måltid. Inget exklusivt men ändå. Överraskningen kom med notan. 245 resp. 219kr för hamburgare. Med en öl och en cola gick allt på 613kr. Ocker! Ingenstans kunde vi se priserna utskrivna. Varning till andra!!!

Datum för besöket: januari 2020
Tack Mynsterman
Omdömet skrevs 21 januari 2020

I väntan på vårt tåg valde vi att gå på Olearys. Vi kikade på menyn utanför men några priser fanns inte där. När vi beställde på menyn kunde vi inte heller hitta något som kunde vara ett pris, såg mer ut som typ ett internt beställningsnummer. När notan kommer, kan vi konstatera att vi just har ätit vår dyraste hamburgare för 245:/st utan några extra tillbehör och med en servitris som inte var intresserad av att ge service. Tråkigt

Datum för besöket: januari 2020
Tack Marie K

Resenärer som tittade på O'Learys - Arlanda T4 & T5 tittade också på

Arlandastad, Sigtuna Kommun

Arlandastad, Sigtuna Kommun

Besökt O'Learys - Arlanda T4 & T5? Berätta vad du tyckte!