“Lina”

Tapas 28
Boka bord
Rankad som nr 6 av 3 650 Restauranger i Stockholm
Område: Kungsholmen
Beskrivning: Välkommen till en oslagbar upplevelse av tapas på Kungsholmen i Stockholm. Vi har med stor omsorg valt ut och samlat det bästa från hela världen i en levande, varierad tapasmeny utan gränser. Välj ut just dina favoriter bland våra läckra smårätter, eller släpp tyglarna och låt ditt sällskap bestämma. Tapas är trots allt perfekt för den som är villig att testa något nytt. Hos oss serveras du välsmakande tapas med kärleksfull omtanke i en okonstlad, intim miljö. När du slår dig ned hos oss för att dela en hemtrevlig matupplevelse med någon annan tycks tiden stanna upp, när den i själva verket går alldeles för fort. Närheten och våra oslagbara rätter ackompanjeras av en välfylld dryckeslista som innehåller något för alla tillfällen. Vi hoppas, och tror, att du kommer trivas!
Omdömet skrevs 22 oktober 2022

Fantastiskt!!! Så god mat och fantastiskt trevlig service! Servitören tog sig verkligen tid att förklara och det kändes väldigt avslappnat!
Vi var två vuxna som delade på tre rätter vardera och vi gick därifrån mer än mätta och mycket belåtna! Återkommer gärna och rekommenderar det varmt!

1  Tack linmarols

Omdömet skrevs 10 oktober 2022 från mobil enhet

En mycket trevlig upplevelse,väldigt god mat,tapas från hela världen,väldigt positivt.personalen ytterst trevliga och en lugn och positiv miljö.det enda negativa var att maten kom väldigt fort,vi hann inte riktigt med fördrinken….

1  Tack Global51063660585
Omdömet skrevs 8 oktober 2022 från mobil enhet

De flesta av rätterna var smaklösa och det vsr väldigt små portioner som ofta var för små för att dela på. Sämre standard än de flesta andra tapasrestauranger vi tidigare besökt.

Även Sangrian och den alkoholfria drinken smakade väldigt lite. Alkoholfria drinken smakade endast juice och Sangrian hade knappt någon vinsmak.

Plus för att servitören försökte rädda situationen genom att bjuda på efterrätter, dessa var dock inte heller märkvärdiga. "Glassen med brownie" var vaniljglass med delav av en spröd kaka som inte alls var brownielik. och innehöll dessutom nötter vilket inte framgick tidigare.

Churrosen var spröda och goda men såserna till var ingen hit.

Tack Curious68362119706
Omdömet skrevs 7 oktober 2022 från mobil enhet

Mycket trevligt och vällagad mat. Uppskattar den personliga stämningen och attityden hos personalen som verkligen är måna om att ge gästerna en bra upplevelse! Rekommenderar varmt framförallt den sotade tonfisken!

1  Tack 537malinn
Omdömet skrevs 3 oktober 2022 från mobil enhet

Tapas28 är en väldigt trevlig tapasrestaurang som ligger lite utanför de vanliga turiststråken. Men väl värd den lilla promenaden bort på Kungsholmen. Goda och stora tapas. Fantastiskt trevlig personal !! Rekommenderas !!!!

Datum för besöket: september 2022
1  Tack 944lenap

Resenärer som tittade på Tapas 28 tittade också på

Besökt Tapas 28? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.