“Fantastiskt!”

Tapas 28
Boka bord
Rankad som nr 2 av 3 458 Restauranger i Stockholm
Område: Kungsholmen
Beskrivning: Välkommen till en oslagbar upplevelse av tapas på Kungsholmen i Stockholm. Vi har med stor omsorg valt ut och samlat det bästa från hela världen i en levande, varierad tapasmeny utan gränser. Välj ut just dina favoriter bland våra läckra smårätter, eller släpp tyglarna och låt ditt sällskap bestämma. Tapas är trots allt perfekt för den som är villig att testa något nytt. Hos oss serveras du välsmakande tapas med kärleksfull omtanke i en okonstlad, intim miljö. När du slår dig ned hos oss för att dela en hemtrevlig matupplevelse med någon annan tycks tiden stanna upp, när den i själva verket går alldeles för fort. Närheten och våra oslagbara rätter ackompanjeras av en välfylld dryckeslista som innehåller något för alla tillfällen. Vi hoppas, och tror, att du kommer trivas!
Omdömet skrevs 16 oktober 2021 från mobil enhet

Mysig lokal, otroligt trevlig och rolig personal och god mat! Personalen såg alltid till att man hade vatten på bordet, att man hade något att dricka samt äta. Goda efterrätter! Rekommenderar varmt :-)

1  Tack josefines1991

1923 av 467 omdömen

Omdömet skrevs 10 oktober 2021

Mycket trevlig restaurang med trevlig personal och mycket god mat. Kan absolut rekommendera att besöka

1  Tack 467malinh
Omdömet skrevs 9 oktober 2021 från mobil enhet

Supertrevlig personal, god mat, goda drinkar och jättebra service! Kommer definitivt återkomma hit igen när jag är i Stockholm nästa gång.

1  Tack 170karinl
Omdömet skrevs 9 oktober 2021 från mobil enhet

Redan när vi kom så kände man av den varma och familjära stämningen. Snabbt placerade vid vårt bord i den luftiga lokalen av en trevlig och snabb servitör. Alla sju olika tapas vi åt var av högsta kvalitet och snyggt upplagda på faten. Inspiration från flera länder än Spanien gjorde menyn extra spännande.De två timmarna vi hade bordet bara rann iväg men personalen fixade trettio minuter till för oss, mycket tacksamt så vi hann med kaffe och dessert utan stress. Alla i personalen var mycket trevliga och kunniga. Fräscha toaletter. Stor uteservering finns för sommarhalvåret. Mycket populär restaurang på Kungsholmen så boka bord några veckor i förväg. Jag delar ut en av mina få femmor i betyg till denna positiva upplevelse. Rekommenderas starkt! Jag återkommer garanterat.

Tack LeifTyreso
Omdömet skrevs 8 oktober 2021

Helt fantastisk restaurang! Både mat och personal håller absolut världsklass. Här serveras inte bara traditionella spanska tapas, utan även spännande smårätter från hela världen. En kanonbra mix helt enkelt. Vi kommer tillbaka!

1  Tack andersw784

Resenärer som tittade på Tapas 28 tittade också på

Besökt Tapas 28? Berätta vad du tyckte!