“Vi blev totalt golvade!”
Omdöme om Tapas 28

Tapas 28
Boka bord
mån 18/10
20:00
Rankad som nr 2 av 3 435 Restauranger i Stockholm
Område: Kungsholmen
Beskrivning: Välkommen till en oslagbar upplevelse av tapas på Kungsholmen i Stockholm. Vi har med stor omsorg valt ut och samlat det bästa från hela världen i en levande, varierad tapasmeny utan gränser. Välj ut just dina favoriter bland våra läckra smårätter, eller släpp tyglarna och låt ditt sällskap bestämma. Tapas är trots allt perfekt för den som är villig att testa något nytt. Hos oss serveras du välsmakande tapas med kärleksfull omtanke i en okonstlad, intim miljö. När du slår dig ned hos oss för att dela en hemtrevlig matupplevelse med någon annan tycks tiden stanna upp, när den i själva verket går alldeles för fort. Närheten och våra oslagbara rätter ackompanjeras av en välfylld dryckeslista som innehåller något för alla tillfällen. Vi hoppas, och tror, att du kommer trivas!

Jag och min familj är totalt golvade av denna fenomenala restaurang! Vilken upplevelse! Från mottagandet, att dörren öppnades och vi möttes av ett skönt sorl, varmt och personligt bemötande tills presentationen av upplägget. Suveränt! Att maten var galet god, uppläggningen sjukt vacker och att personalen hade koll på när nästa rätt skulle ut… Att ge annat än full pott vore genant.
Kvällen avslutades med skönsång för tonåringen. Hela restaurangen stämde i - och även om det var lite ”pinsamt”, var lyckan total för min son.
En oförglömlig kväll, på en restaurang som helt garanterat kommer besökas på nytt och rekommenderas varmt! Tack!

1  Tack marialX6684VI

Trots att vi bokat bord fel dag fixade personalen ett bord till oss och tog hand om oss på bästa vis!
Goda smårätter och goda drinkar i mysig miljö med skön avslappnad stämning.

Tack Meander10787393417

Vilken kväll, vilka tapas, vilket mottagande! Kan varmt rekommendera Tapas28.
Det enda jag kan klaga på är att jag var för mätt för att orka dessert… :D! Nästa gång!

Tack 101frumoberg

så mysigt, bra personal och supermat! Verkligen värt att komma hir på antingen bara ett glas vin eller äta en stor härlig sharing middag.

1  Tack margauxd899

Skulle rekommendera alla att prova Tapas 28 för en fullständig representation av de bästa tapas från välden över! Personalen är fläckfria och erbjuder enormt god service ❤️

1  Tack LLgaard

Resenärer som tittade på Tapas 28 tittade också på

Besökt Tapas 28? Berätta vad du tyckte!