“Accueil chaleureux !”

Tapas 28
Boka bord
Rankad som nr 2 av 3 458 Restauranger i Stockholm
Område: Kungsholmen
Beskrivning: Välkommen till en oslagbar upplevelse av tapas på Kungsholmen i Stockholm. Vi har med stor omsorg valt ut och samlat det bästa från hela världen i en levande, varierad tapasmeny utan gränser. Välj ut just dina favoriter bland våra läckra smårätter, eller släpp tyglarna och låt ditt sällskap bestämma. Tapas är trots allt perfekt för den som är villig att testa något nytt. Hos oss serveras du välsmakande tapas med kärleksfull omtanke i en okonstlad, intim miljö. När du slår dig ned hos oss för att dela en hemtrevlig matupplevelse med någon annan tycks tiden stanna upp, när den i själva verket går alldeles för fort. Närheten och våra oslagbara rätter ackompanjeras av en välfylld dryckeslista som innehåller något för alla tillfällen. Vi hoppas, och tror, att du kommer trivas!
Omdömet skrevs 21 september 2021

Omdömet skrevs 19 september 2021 från mobil enhet

Omdömet skrevs 13 september 2021 från mobil enhet

Omdömet skrevs 10 september 2021 från mobil enhet

Omdömet skrevs 6 september 2021 från mobil enhet

Resenärer som tittade på Tapas 28 tittade också på

Besökt Tapas 28? Berätta vad du tyckte!