“Väl värt ett besök!”

mån 20/9
20:00
Rankad som nr 2 av 3 433 Restauranger i Stockholm
Område: Kungsholmen
Beskrivning: Välkommen till en oslagbar upplevelse av tapas på Kungsholmen i Stockholm. Vi har med stor omsorg valt ut och samlat det bästa från hela världen i en levande, varierad tapasmeny utan gränser. Välj ut just dina favoriter bland våra läckra smårätter, eller släpp tyglarna och låt ditt sällskap bestämma. Tapas är trots allt perfekt för den som är villig att testa något nytt. Hos oss serveras du välsmakande tapas med kärleksfull omtanke i en okonstlad, intim miljö. När du slår dig ned hos oss för att dela en hemtrevlig matupplevelse med någon annan tycks tiden stanna upp, när den i själva verket går alldeles för fort. Närheten och våra oslagbara rätter ackompanjeras av en välfylld dryckeslista som innehåller något för alla tillfällen. Vi hoppas, och tror, att du kommer trivas!
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Gott och mycket trevlig personal. Vi hade lite svårt att hålla rätt på vad vi beställt och krånglade lite men det var inga problem för den trevliga personalen.
Allt var gott, pimientos, små knyten och tonfisk. Extra gott

2  Tack Vonsander

Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Har ätit här tre gånger. Alltid lika god och prisvärd mat med utmärkt service! Kommer bli fler besök!

1  Tack 457jenniea
Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Supergod mat och jättebra service av personalen. Uteservering var jättemysig.
Kommer definitivt komma tillbaka.
Kan verkligen rekommendera Manchego osten med tomat marmelad.

1  Tack simondH9612CC
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

För dyr mat jämfört med kvalitén den hade. Maten kändes väldigt enkel och tyvärr saknade vissa rätter smaken. Vissa saker kändes som halvfabrikat. Att använda sig av menyer där man kryssar i vad man vill ha känns lite barnsligt och vad som gör det ännu värre att man trots med det systemet 3 ggr (!!) misslyckas leverera den maten man som kund beställt. Den ena servitören hade en otrevlig ton vid missförstående angående menyer och den andra var oprofessionell. Restaurangen höll inte standarden man tror den ska utifrån rating på tripadvisor. Skulle inte rekommendera eller komma tilllbaka.

Tack melkerh2021
Omdömet skrevs 12 augusti 2021 från mobil enhet

Vi provade 6 olika rätter, varav 1 var utmärkt, 2 bra och 3 intetsägande.
Blandad kvalitet på servicen: fick en känsla av att vår servitör försökte kompensera för att chefen vaknat på fel sida.

Tack 909_san

Resenärer som tittade på Tapas 28 tittade också på

Besökt Tapas 28? Berätta vad du tyckte!