“För dyr mat med dålig service”
Omdöme om Tapas 28

Tapas 28
Boka bord
mån 25/10
20:00
Rankad som nr 2 av 3 439 Restauranger i Stockholm
Område: Kungsholmen
Beskrivning: Välkommen till en oslagbar upplevelse av tapas på Kungsholmen i Stockholm. Vi har med stor omsorg valt ut och samlat det bästa från hela världen i en levande, varierad tapasmeny utan gränser. Välj ut just dina favoriter bland våra läckra smårätter, eller släpp tyglarna och låt ditt sällskap bestämma. Tapas är trots allt perfekt för den som är villig att testa något nytt. Hos oss serveras du välsmakande tapas med kärleksfull omtanke i en okonstlad, intim miljö. När du slår dig ned hos oss för att dela en hemtrevlig matupplevelse med någon annan tycks tiden stanna upp, när den i själva verket går alldeles för fort. Närheten och våra oslagbara rätter ackompanjeras av en välfylld dryckeslista som innehåller något för alla tillfällen. Vi hoppas, och tror, att du kommer trivas!
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

För dyr mat jämfört med kvalitén den hade. Maten kändes väldigt enkel och tyvärr saknade vissa rätter smaken. Vissa saker kändes som halvfabrikat. Att använda sig av menyer där man kryssar i vad man vill ha känns lite barnsligt och vad som gör det ännu värre att man trots med det systemet 3 ggr (!!) misslyckas leverera den maten man som kund beställt. Den ena servitören hade en otrevlig ton vid missförstående angående menyer och den andra var oprofessionell. Restaurangen höll inte standarden man tror den ska utifrån rating på tripadvisor. Skulle inte rekommendera eller komma tilllbaka.

Tack melkerh2021

Omdömet skrevs 12 augusti 2021 från mobil enhet

Vi provade 6 olika rätter, varav 1 var utmärkt, 2 bra och 3 intetsägande.
Blandad kvalitet på servicen: fick en känsla av att vår servitör försökte kompensera för att chefen vaknat på fel sida.

Tack 909_san
Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

God mat och en hel del att välja på. Inte bara spanskt utan lite internationellt. Tyvärr hade vi lite otur med vår beställning som glömdes av. Vi fick kompensation :)

Tack magnuss383
Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Det är sällan jag upplever ställen som har så fantastisk mat och även har så proffsig och personlig service. Vi kommer garanterat gå hit många gånger framöver!

Tack Z7604XEjennyw
Omdömet skrevs 10 augusti 2021 från mobil enhet

Det var jättegod mat med mycket variation, inte bara spansk tapas. Även jättebra vegetariska alternativ. Det var en mysig lokal och trevlig personal.

1  Tack Navigate45528983197

Resenärer som tittade på Tapas 28 tittade också på

Besökt Tapas 28? Berätta vad du tyckte!