“Underbar mat och helt fantastisk service”
Omdöme om Tapas 28

Tapas 28
Boka bord
mån 18/10
20:00
Rankad som nr 2 av 3 435 Restauranger i Stockholm
Område: Kungsholmen
Beskrivning: Välkommen till en oslagbar upplevelse av tapas på Kungsholmen i Stockholm. Vi har med stor omsorg valt ut och samlat det bästa från hela världen i en levande, varierad tapasmeny utan gränser. Välj ut just dina favoriter bland våra läckra smårätter, eller släpp tyglarna och låt ditt sällskap bestämma. Tapas är trots allt perfekt för den som är villig att testa något nytt. Hos oss serveras du välsmakande tapas med kärleksfull omtanke i en okonstlad, intim miljö. När du slår dig ned hos oss för att dela en hemtrevlig matupplevelse med någon annan tycks tiden stanna upp, när den i själva verket går alldeles för fort. Närheten och våra oslagbara rätter ackompanjeras av en välfylld dryckeslista som innehåller något för alla tillfällen. Vi hoppas, och tror, att du kommer trivas!
Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Det är sällan jag upplever ställen som har så fantastisk mat och även har så proffsig och personlig service. Vi kommer garanterat gå hit många gånger framöver!

Tack Z7604XEjennyw

Omdömet skrevs 10 augusti 2021 från mobil enhet

Det var jättegod mat med mycket variation, inte bara spansk tapas. Även jättebra vegetariska alternativ. Det var en mysig lokal och trevlig personal.

1  Tack Navigate45528983197
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Detta är mitt femte besök på Tapas 28 och det kommer bli många fler. Allt smakar utsökt och alla personalen är supertrevliga. Kan varmt rekommendera.

Tack 416johanm
Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastiskt goda tapas, personalen var mycket vänlig och hjälpsam.
Bästa restaurangen jag besökt på flera år.
Vi kommer garanterat tillbaka.

Tack Sunshine41043741726
Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Alla var nöjda och glada när vi lämnade, trots ösregn i Stockholm denna lördagskväll. Vi och våra tonåringar hade fått supergoda tapas, gott att dricka och efterrätt. Vi var i Stockholm över helgen och ville gå till något riktigt bra nu när vi var samlade för en gång skull. Vi fick tipset genom Tripadvisor och det stämde! Missa inte de små knytena, sorbetglassen och drinkarna!

Tack JosefinSk

Resenärer som tittade på Tapas 28 tittade också på

Besökt Tapas 28? Berätta vad du tyckte!