“God mat och bra service!”
Omdöme om Tapas 28

Tapas 28
Boka bord
ons 23/6
20:00
Rankad som nr 3 av 3 382 Restauranger i Stockholm
Område: Kungsholmen
Beskrivning: Välkommen till en oslagbar upplevelse av tapas på Kungsholmen i Stockholm. Vi har med stor omsorg valt ut och samlat det bästa från hela världen i en levande, varierad tapasmeny utan gränser. Välj ut just dina favoriter bland våra läckra smårätter, eller släpp tyglarna och låt ditt sällskap bestämma. Tapas är trots allt perfekt för den som är villig att testa något nytt. Hos oss serveras du välsmakande tapas med kärleksfull omtanke i en okonstlad, intim miljö. När du slår dig ned hos oss för att dela en hemtrevlig matupplevelse med någon annan tycks tiden stanna upp, när den i själva verket går alldeles för fort. Närheten och våra oslagbara rätter ackompanjeras av en välfylld dryckeslista som innehåller något för alla tillfällen. Vi hoppas, och tror, att du kommer trivas!
Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Trevlig restaurang men bra service. Goda tapasrätter och fantastiskt goda Churros till efterrätt! Hit kommer vi fler gånger!

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack AnnikaB593
Hasse F, Ägare på Tapas 28, svarade på det här omdömetSvarade 16 maj 2021

Hej Annika! Tack för senast! Härligt att höra att ni haft en bra kväll! Varmt välkomna tillbaka när ni vill :) Kärlek och handsprit från tapas28-gänget

Omdömet skrevs 7 maj 2021

Supergod mat, mysigt härligt ställe och service i världsklass.Hit kommer vi garanterat igen och kan verkligen rekommendera detta ställe!

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack CarolineochViktor
Hasse F, Ägare på Tapas 28, svarade på det här omdömetSvarade 16 maj 2021

Hej Caroline! Stort tack för senast! Vi tackar allra ödmjukast för dina fina ord och hoppas vi ses snart igen! Sköt om er så länge! Kärlek och handsprit från Tapas28-gänget Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 25 april 2021 från mobil enhet

Väldigt trevlig kvarterskrog med grymt bra tapas! 28 olika rätter varav vi testade 9.
Toppservice och en sån där välkomstkänsla man vill ha på sin nya favoritkrog!

Datum för besöket: april 2021
1  Tack Jonas R
Hasse F, Ägare på Tapas 28, svarade på det här omdömetSvarade 16 maj 2021

Hej Jonas! Stort tack för senast! Vi tackar allra ödmjukast för dina fina ord och hoppas vi ses snart igen! Sköt om er så länge! Kärlek och handsprit från Tapas28-gänget Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 22 april 2021

Alla i familjen var supernöjda med alla rätter. Lagom stora portioner och mycket att välja på. Trevlig miljö och väldigt bra service. Rekommenderas starkt.

Datum för besöket: april 2021
1  Tack sandrasafven
Hasse F, Ägare på Tapas 28, svarade på det här omdömetSvarade 16 maj 2021

Hej Sandra! Stort tack för senast! Vi tackar allra ödmjukast för dina fina ord och hoppas vi ses snart igen! Sköt om er så länge! Kärlek och handsprit från Tapas28-gänget Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 21 april 2021 från mobil enhet

Vi besökte Tapas 28 i mars. Mycket trevlig personal tog hand om oss i trevliga lokaler. Spännande meny med bra variation. Lagom stora rätter som smakade utmärkt. Vi kommer definitivt tillbaka!

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack Olof K
Hasse F, Ägare på Tapas 28, svarade på det här omdömetSvarade 16 maj 2021

Hej Olof! Stort tack för senast! Vi tackar allra ödmjukast för dina fina ord och hoppas vi ses snart igen! Sköt om er så länge! Kärlek och handsprit från Tapas28-gänget Varmt välkomna tillbaka!

Resenärer som tittade på Tapas 28 tittade också på

Besökt Tapas 28? Berätta vad du tyckte!