“Super trevlig personal!”

ons 12/8
20:00
Rankad som nr 5 av 3 382 Restauranger i Stockholm
Område: Kungsholmen
Beskrivning: Välkommen till en oslagbar upplevelse av tapas på Kungsholmen i Stockholm. Vi har med stor omsorg valt ut och samlat det bästa från hela världen i en levande, varierad tapasmeny utan gränser. Välj ut just dina favoriter bland våra läckra smårätter, eller släpp tyglarna och låt ditt sällskap bestämma. Tapas är trots allt perfekt för den som är villig att testa något nytt. Hos oss serveras du välsmakande tapas med kärleksfull omtanke i en okonstlad, intim miljö. När du slår dig ned hos oss för att dela en hemtrevlig matupplevelse med någon annan tycks tiden stanna upp, när den i själva verket går alldeles för fort. Närheten och våra oslagbara rätter ackompanjeras av en välfylld dryckeslista som innehåller något för alla tillfällen. Vi hoppas, och tror, att du kommer trivas!
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Otroligt trevlig och serviceinriktad personal. Litet lungt och mysigt, lätt att prata. God mat och prisvärt
Härlig uteservering på sommaren vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Lisa G
Tapas28kungsholmen, Chef på Tapas 28, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2020

Hej igen och varmt tack för senast! Så himlens fint att få ha er hos oss. Det glädjer oss att ni också haft en trevlig kväll, vi bockar och bugar och tackar allra ödmjukast för ert fina betyg också, det hjälper oss massor i vår strävan att utvecklas tillsammans med våra gäster att få höra vad ni tycker.

Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Tapas får här en annan dimension och upplevelse. Det är inte bara klassiska spanska tapas. Det är världsomspännande tapas med härliga krydd-, och smakblandningar. Alla serveras med omsorg om upplevelsen för varje gäst. I köket finns det engagerade och kunnig personal som älskar sitt uppdrag. Ute bland personalen som tar hand om gästerna finns mycket omsorg om att du ska trivas som gäst.
Bästa sangria och tapas som jag har druckit och ätit utanför Spanien. Humana priser och härliga portioner som är en fröjd för öga och gom. Missa inte denna dolda pärlan när du flanerar i Stockholm, annars går du miste om en upplevelse. En chilenare med mexikanska recept i köket. Det är inte fel.
Francisco

Tack Franciscovy
Tapas28kungsholmen, Chef på Tapas 28, svarade på det här omdömetSvarade 1 februari 2020

Omdömet skrevs 30 januari 2020

Helt enkelt underbart. Restaurangen överträffade verkligen förväntningarna vi hade och var dessutom oerhört mysig. God mat, stora tapasportioner och supertrevlig personal!

Tack arregold
Tapas28kungsholmen, Chef på Tapas 28, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2020

Omdömet skrevs 29 januari 2020

Tapasrätterna är originella, mer smakrika, större och till samma pris som övriga ställen. Fantastisk personal, härlig miljö, prisvänligt och alltid fullt med folk.

Tack Stingemar
Tapas28kungsholmen, Chef på Tapas 28, svarade på det här omdömetSvarade 30 januari 2020

Omdömet skrevs 27 januari 2020

Supergoda tapasrätter och jättebra service. Personalen var jättetrevlig. Mysig lokal. Väldigt nöjd med allt

Tack Malin J
Tapas28kungsholmen, Chef på Tapas 28, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2020

Resenärer som tittade på Tapas 28 tittade också på

Besökt Tapas 28? Berätta vad du tyckte!