“Kompishäng”

Bra för: Familjer med barn, Lokal mat, Större grupper
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Hänger med polarna på några bärs och god middag. Älskar deras husmanmeny. Har ätit, strömming, wallenbergare, köttbullar, Isterband och viltskaven och alltid varit nöjd. En av mina favoritställen.

Datum för besöket: november 2019
Tack Muminbira

Omdömet skrevs 8 februari 2020 från mobil enhet

På Kvarnen serveras mycket god mat i gammal fin och anrik miljö. Åt en av deras klassiker, köttbullar, som var mycket gott! Lite dyrt kanske, men smak och service uppväger en del av priset.

1  Tack MorganO69
Omdömet skrevs 8 februari 2020

Kvarnen är klassisk ställe. Maten är god och servisen är toppen. Menyn är stor och alla finner något gott. Men portion med strömming och mos är väldigt liten och mättar inte en fullvuxen,

Tack Oktay A
Omdömet skrevs 5 februari 2020 från mobil enhet

Bokade brunch till 11.30 en lördag och det var väldigt gott,så som en brunch ska vara: en blandning av frukost och lunch! äggrätter,köttbullar,kött grönsaker, prinskorv ostar, lax räkor osv. våfflor och andra sötsaker! mums

Tack mollanpusur
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Trevligt.Vi satt längst in vilket var utmärkt, inte så stojigt som i stora matsalen och extremt nära maten. Mycket att välja på allt var gott. Bra service Prisvärt

Tack Susanne V

Resenärer som tittade på Kvarnen tittade också på

Besökt Kvarnen? Berätta vad du tyckte!