“Världsklass!”

Liberdade
Rankad som nr 462 av 3 382 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Område: Södermalm Område

Outstanding restaurang både gällande service och mat. Vi blev supernöjda med allt från drinkar, förrätter, varmrätt och efterrätt! Kommer definitivt att rekommendera detta ställe till alla som vill ha högklassig service och mat!

Datum för besöket: maj 2021
Tack ezzyex

Omdömet skrevs 27 mars 2021 från mobil enhet

Första gången på Liberdade efter rekommendation som höll vad den lovade. Härlig miljö, fin service och rolig mat. Vi åt 10 rättersmenyn och blev hela tiden överraskade av vacker presentation, trevlig service och god mat med överraskande smakkombinationer. Hoppas den här restaurangen överlever pandemin så fler får möjlighet att komma hit.

Datum för besöket: mars 2021
Tack Wander424957
Omdömet skrevs 14 februari 2021 från mobil enhet

Troligen bäst på Södermalm och en av de bästa i Stockholm. Underbar och påhittig fusion där man inte tar några genvägar. Mycket genomtänkt men ändå lustfyllt och experimentellt. Japansk Brasiliansk Svensk.
Galet bra service, och särskilt ”Björn” sticker ut som väldigt kunnig och intresserad av att just vi som gäster uppskattade besöket! En eloge!

Datum för besöket: februari 2021
Tack Jayjayinsweden
Omdömet skrevs 29 november 2020 från mobil enhet

Just ni bäst på söder och en av Stockholms bästa restauranger.
Varm, doftande handduk fås vid ankomst och sedan kommer mat, vin och alkoholfritt i strid ström om man låter köket välja i "all in"
Saké, årgångs bubbel från England och mycket mer.
Gå dit och njut!

Datum för besöket: november 2020
Tack Travel604071
Omdömet skrevs 15 november 2020 från mobil enhet

Äntligen ett ställe med stil och klass på Söder! Tammefan en av de bättre upplevelser jag haft. Rolig fusion. Var där med en vän och körde plockepinn på förrätter. Wagyu, ostron, tempura och levern var magiskt goda, rekommenderas varmt. Ser fram emot att prova varmrätter :)

Datum för besöket: november 2020
Tack jhermander

Resenärer som tittade på Liberdade tittade också på

Besökt Liberdade? Berätta vad du tyckte!