“Otroligt trevlig serveringspersonal”

Rankad som nr 755 av 3 398 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Otroligt trevlig serveringspersonal; avslappnade, proffsiga och kunniga med stora leenden och humor. God mat till väldigt bra pris. Bra vinrekommendation. Sprang på av en slump men kommer absolut att återvända!

Datum för besöket: februari 2020
Tack LEN74

Omdömet skrevs 5 februari 2020

Välkomnande, skön lokal, utmärkt service, rolig, god och lyxiga råvaror. När kvällen summeras och vi smaskar på sockervadden (notagodis) så konstaterar vi att det är rejäly med "pang för pengarna". Vi åt chefs choice - ett utmärkt val visade det sig.

Tack eandersson2000
Omdömet skrevs 12 januari 2020 från mobil enhet

Annorlunda rätter i spännande kombinationer. Kul ställe om man är intresserad av att testa något nytt. Råvarorna av hög kvalitet och skickligt tillagade. Dessutom mycket bra service, trevlig personal och rejäla portioner, allt till rimliga priser. Rekommenderas! Om jag ska komma på något negativt så framgår det inte hetta på rätterna speciellt bra. Min fru gillar inte stark mat och blev rejält överraskad av en marinad med ordentlig hetta.

Tack NiklasS115
Omdömet skrevs 12 januari 2020

Var där med gänget. Atmosfären i restaurangen är schysst! Snygga människor, snygg inredning. Servicen hos personalen innefattar humor, kompetens och nyfikenhet, vilket är allt man behöver och lite till för att känna sig väl omhändertagen. Maten härligt spännande! Subtila och klockrena smakblandningar mellan asiatiskt och sydamerikanskt. Precis allt var gott! Personliga tipset 1: Börja med deras goda cocktails eller mocktails. Personliga tipset 2: köttbrickan ”to share” som varmrätt- Sagolik!
Hade jag inte fortfarande varit mätt så hade jag gått dit idag med!

Tack freddieo2017
Omdömet skrevs 24 december 2019 från mobil enhet

Vi åt en avsmakningsmeny efter kockens rekommendationer, med tillhörande vinpaket. Väl avvägt, smakfullt och träffsäkert med spännande smaker i mysig miljö. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: december 2019
Tack 525antont

Resenärer som tittade på Liberdade tittade också på

Besökt Liberdade? Berätta vad du tyckte!