“God mat, stora portioner, prisvärt och bra service!”
Omdöme om Vinsta Thai Wok

Vinsta Thai Wok
Rankad som nr 1 869 av 3 433 Restauranger i Stockholm
Område: Hässelby-Vällingby Område
Beskrivning: Vi öppnar: måndag-fredag kl: 10.00-20.00 Lördag kl: 14.00-19.00 Lunch kl 10.00-14.00 (ink. dricka)

Vi köpte två sorters curry med ris till lunch och var mycket nöjda med både mat och service! Trevlig och mycket hjälpsam personal!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack eriklZ27IR
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Imponerad av denna lilla vagn, som har känsla för smak och att göra fräsch mat! Beställt olika rätter som alltid varit bra. Inte öppet på helgen tyvärr, annars hade det säkert blivit oftare.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Anna L
Omdömet skrevs 10 oktober 2019 från mobil enhet

Bästa bästa thailändskt mat än någonsin som jag har aldrig åt. Snabbt och bra service. Färska råvaror. Kom gärna förbi och prova på! Jag rekommenderar detta.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack 275gunn

Resenärer som tittade på Vinsta Thai Wok tittade också på

Besökt Vinsta Thai Wok? Berätta vad du tyckte!