3 personer tittar på det här hotellet
Ingen förskottsbetalning krävs
Agoda.com
1 610 kr
Frukost ingår
Flera sätt att betala på
Omdömet skrevs 22 november 2023

Fantastisk mat både i restaurangen och vid frukost i kombination med härlig atmosfär. Personalen är väldigt välkomnande och serviceinriktad och rummen fräscha och mysiga. Centralt beläget vid slussen så nära gångavstånd till mycket och nära till olika kommunikationsmedel.

Rumstips: Ha god tid för frukost då det finns mycket gott och gjort med omtanke.
Datum för vistelsen: november 2023
  • Restyp: Reste ensam
Tack Maria B
Tessa McCabe, Gästservice/reception på Hotel Frantz, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2023

Hej Maria,
Vad kul att ni haft en så härlig vistelse hos oss, vi är så glada att få läsa om alla detaljer som ni uppskattade när ni bott hos oss.
Varmt välkommen tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 16 november 2023 från mobil enhet

Detta är en liten hotell-pärla mittemellan Södermalm och Gamla Stan. Jättemysigt och fräscht boutique hotell där alla i personalen ser dig utan att vara övertrevliga. Fantastisk frukost. Detaljer från 1600 talet finns kvar utan att dra ned på den lyxiga känslan. Snygga detaljer i rummet med exempelvis den gömda strykbrädan och inbyggda dimrar i ljusknapparna med gammalt utseende. Supersköna sängar. Städningen lite slarvig, mitt enda minus.

Rumstips: Be att få ett rum så högt upp som möjligt med utsikt mot slussen. Huset har ingen hiss. Rummen har ej minibar/kylskåp.
Datum för vistelsen: november 2023
Tack ullispson

Hej,
Vad kul att ni har haft en så härlig vistelse här på Frantz och särskilt att ni fått så fin service och uppskattar inredningen.
Varmt välkomna tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 1 november 2023

Otrolig personal! Så himla snäll och trevlig. Jag hade berättat att vi var där för att fira min sambos födelsedag, då fick vi ett fint litet kort och present på rummet som var handskrivet och personligt med gratulationer från personalen! Ingenting var ett problem och man kände sig verkligen hemma! Rummet var drömmigt med typ den skönaste sängen jag sovit i och man kan casta till tvn vilket sällan går på hotell! Badrummet var magiskt med badkaret och det vackra kaklet, och allt kändes bara så lyxigt! Frukosten är sen gammalt den bästa frukosten i stan så fräscht och lyxigt. 10 av 10 helt enkelt! Om jag MÅSTE säga nått så är det ju segt att slussenbygget är precis utanför och väsnas på morgonen men det är ju inte Frantz fel:)

Tack Alicci94
Tessa McCabe, Gästservice/reception på Hotel Frantz, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2023

Tack så mycket!
Det är så fint att höra vilken härlig vistelse ni haft här hos oss, det gör oss så glada att ni känt er så väl omhändertagna och njutit av alla detaljer runt om i huset och på rummen. Och jag lovar dig att om vi hade något att säga till om i Slussenbygget så hade det varit klart för länge sen! Vi hoppas att få ha er här snart igen, om inte för en vistelse så för en till härlig frukost!

Omdömet skrevs 21 oktober 2023 från mobil enhet

Personligt hotell med toppservice! Rummen är jättefina, badrummen har Bruket-produkter, härliga sängar och frukosten är verkligen superb. Mysig liten bar finns också! Nära till fina promenader med underbar utsikt, nära till gamla stan och tunnelbana.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Helena B
Tessa McCabe, Gästservice/reception på Hotel Frantz, svarade på det här omdömetSvarade 24 oktober 2023

Hej Helena!
Vad fint att höra att just vi fått bli ditt andra hem, det gör oss så glada. Det är så fint att ha dig här och vi ser fram emot nästa gång redan nu!

Omdömet skrevs 19 oktober 2023

Underbart fint litet hotell. Jättetrevlig personal med bra service. Fina rum med heliga trägolv. Frukosten var toppen med allt man kan vilja ha! Rekommenderas! Skulle absolut åka tillbaka för fler nätter.

Restyp: Reste i arbetet
Tack fridaforsman

Hej Frida,
Vad kul att ni haft det bra hos oss!
Vi är så glada att ni gillade vår stil här och att ni blivit väl omhändertagna av hela vårt team. Välkommen tillbaka!