5 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com166 US$
Orbitz.com166 US$
eDreams166 US$
FindHotel166 US$
Travelocity166 US$

Väldigt mysigt rum, vi bodde i ett King Size rum. Skön säng, härliga kuddar & täcken. Frukosten var bra. Något lyhört ut mot Slussen under natten. Fint badrum och härliga produkter att tillgå. Otroligt läge för dem som vill utforska Stockholm.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
1  Tack infoV801IY

Mycket trevligt litet hotell. Utmärkt service, trevlig personal, mycket fin frukost och fräscha (men mycket små!) rum. Kan verkligen rekommenderas, för såväl tjänsteresa som helgvistelse i Stockholm. Ligger bra till vi Slussen, enkelt att ta sig ut på stan!

Restyp: Reste i arbetet
1  Tack sandbypag

Vi checkade in för en natts staycation i vår egen hemstad. Mycket trevlig bokning innan och incheckningen var smidig.
Rummet var inte jättestort men inte heller trångt. Mycket snyggt, rent och med stor mjuk säng. Och de där detaljerna som är så kul, som bra tvål, många handdukar etc.
Vi åt middag på restaurangen och valde Chef’s Choice, mycket god mat och goda drycker till. Missa inte Tarte Flambee!
Frukosten var fantastisk! Äggröra att dö för, tårta, gröt, bröd, juiceshots etc mmm.

Ett kul hotell att bo på och läget är bland de bästa i Stockholm. Synd att vädret inte tillät att man satt ute med en drink och kollade på folk :)

1  Tack filippanna2018
Omdömet skrevs 17 september 2021

Jag rekommenderar Hotel Frantz till precis alla jag möter som jag vet kan komma att resa till Stockholm. En härligare pärla är svår att hitta. Allt är tipp topp, rent och fräscht, en känsla av lyx, familjärt och hemtrevligt. Service i världsklass. Jag har bott på hotellet 10-12 gånger sedan jag upptäckte det i våras och jag vill inte bo någon annanstans!

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
1  Tack 460elin
Omdömet skrevs 13 september 2021 från mobil enhet

Lugnt boende trots sitt centrala läge. Rent och fräscht rum där ytan var liten men välplanerad. Makalös frukost med extra allt. Personalen vänlig, hjälpsam och välkomnande. Restaurangen erbjöd god mat, ackompanjerad med noga utvald dryck och anmärkningsvärt bra service.

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack Linda D