3 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com165 US$
Priceline165 US$
Orbitz.com165 US$
eDreams165 US$
Hurb171 US$
Omdömet skrevs 22 augusti 2021

Superbra hotell, kanonläge, mycket trevlig personal. Rummet var jättefint, skön säng och härliga kuddar. Badrummet så fint. Frukosten var otroligt bra, allt fanns både söt och salt, rent och snyggt. Personalen på frukosten var jättetrevliga. Vi är mycket nöjda, kan rekommendera detta boende till alla.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
2  Tack susantell1966
Omdömet skrevs 22 augusti 2021

Bästa hotellet i år - vi kommer att återkomma och rekommendera er till våra vänner och bekanta
Underbar middag, säng och frukost- Tack för er trevliga atmosfär och personal - kändes nästan som hemma
Lugnt och skönt

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
3  Tack claesnorrgard
Omdömet skrevs 22 augusti 2021 från mobil enhet

Mysiga rum, rent och fräscht, jätte fin service och en fantastisk hotellfrukost utöver det vanliga! Ovan gjorde hemestern i stan för mig och mIn som till ett jätte lyckat dygn. Centralt läge nära tunnelbana, restauranger och affärer.

3  Tack carinah905
Omdömet skrevs 19 augusti 2021 från mobil enhet

Ett mycket mysigt hotell som ligger väldigt nära fina barer på södermalm och i princip vägg i vägg med tunnelbanan. Mycket lätt att ta sig till och från. Samt med väldigt bra frukost på morgonen. Personalen var mån om sina gäster, vi fick checka in tidigare än överenskommet. Fräscht och vackra rum.

2  Tack mackelito
Omdömet skrevs 19 augusti 2021

Om sanningen ska fram har vi dragit oss länge för att lämna ett omdöme om hotell Frantz för att det känns som att vi avslöjar vårt egna lilla paradis då. Kanske man kunde skriva att hotellet är fruktansvärt dåligt? Att personalen är otrevlig? Att frukosten är usel och skral? Bara för att få ha stället för sig själv! Nej, ärlighet varar längst och hotell Frantz är värt att upptäckas. Så var börjar man? Efter att ha bott flera gånger på hotell Frantz, firat vår bröllopsdag här, ätit sporadiska frukostar här, blivit tjenis med personalen och inspirerats av deras inredning kan vi konstatera att det inte finns någonting negativt att anmärka på med hotell Frantz. Allt är hundraprocentigt bra här. Tyvärr. För folk lär vallfärda hit.

4  Tack henrikhN9915JP